خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۷۶۴۹

هزینه اجاره مسکن در غرب تهران / لیستی از مناطق ارزان غرب تهران برای اجاره‌نشینی

هزینه اجاره مسکن در غرب تهران / لیستی از مناطق ارزان غرب تهران برای اجاره‌نشینی

بنا بر اطلاعات و قیمت‌های موجود در بازار مسکن تهران، کدام مناطق غرب تهران برای اجاره‌نشینی مناسب‌تر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت اجاره مسکن در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات و قیمت‌ها موجود در جدول زیر، متوسط اجاره در منطقه استاد معین برای یک آپارتمان ۸۰ متری ۸٫۸ میلیون تومان ثبت شده است. تهران‌سر و چیتگر مناطقی هستند که متوسط اجاره در این مناطق در حدود ۹ میلیون تومان ثبت شده است.

دریاچه شهدای خلیج فارس با متوسط اجاره ۱۰ میلیون تومان و کوهک و شهرزیبا با متوسط اجاره ماهانه ۱۱ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

جنت آباد شمالی و باغ فیض در محدوده ۱۲ میلیون تومان اجاره ماهانه را ثبت کردند. همچنین در بین محلات موجود در جدول زیر، صادقیه با نرخ ۱۲٫۵ میلیون تومان اجاره، گران‌ترین نرخ اجاره را دارد.

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق غرب تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

21 page 001 2 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میشه لطفا ازاین خبرها که فلان جا ارزون است نذارید.. مافیای مسکن و دلال های بنگاه آماده هستن تا ببینن باید کجا سر مردم خراب بشن و با دلال بازی قیمت ها رو جابجا کنن که شما با این کار بهترین خط رو بهشون میدید

  • ناشناس

    آمارتون احتمالا مال سال پیش امسال خیلی بیشتر شده من خودم مستاجر منطقه دهکده هستم متاسفانه ملکی که اجاره کردم اجارش ۱۲/۵میلیون .?????

  • احمد

    آقای خبرنگارتجارت نیوز چرارویدادزشت را طوری بیان میکنی که گویایک چیز طبیعی است
    نه خیر این گرانی مسکن رویدادی ننگین این نسل است برای مرورتاریخ ازطرف آیندگان

  • طاها

    کاملاموافقم.این خبرهاهیچ سودی به مستاجرهانداره

  • ناشناس

    چی واسه خودتون امار میدین از کجاتون در میارین این امارو من نمیتونم ی خونهساده با امکانات کم پیدا کنم کجای کاری
    ای خدا هیچ کس نیست ب فریاد ما مستاجرها برسه??????

  • ناشناس

    من میگم امسال افتصاحه وضعیت اجاره در غرب جنوب غربی کرایه ها سر ب فلک زده
    خدا خودش فقط ب داد ما مستاجرها برسه
    یک ماهه دنبال خونه م نمیتونم پیدا کنم ????

  • ناشناس

    غرب تهران اجاره بالای8تا12میلیون شده

  • ناشناس

    چرا چرا چرا؟ به این خبرها دامن میزنی و اعلام میکنی برادر فکر کنم حودت صاحب خانه هستی که اینجور خبر مینویسی نکن داداش همه میدونن چه خبره تو کاسه داغتر از آش نشو با این سبک خبر رسانی تازه به ملاکان خبر میدی چه جایی فرود بیان رو سر مردم بدبخت راست میگید دنبال این باشید قیمت منطفه ای رو به گوش مسولان برسونید مکرر…. ــبر این خاک نفرین شده لعنت لعنت لعنت بر روی نفت و هزاران معدن بخوابی و گدا باشی ایییییییی وای

  • ناشناس

    باید برای اقتصادی که مرجعش سایت دلالی باشه گریست ، در قدیم خبرنگاران زبان گویای جامعه محروم بودند ولی الآن تبلیغاتچی دلالان شده اند ، وقعاً باید این همه پیشرفت رو خدمت اهل رسانه تبریک گفت.

  • ناشناس

    دوست عزیز قیمت ها تقریبا درست است و بعضی تعجب کردند. این قیمت ها را اداره مالیات هر منطقه مسبب می کند. مالکین هر سال چندین برابر مالیات می دهند. تمام شهر تهران زون بندی شده وبر حسب آن مالیات از مالکین می گیرند.