کد مطلب: ۲۱۳۴۹۰

قیمت نهایی بلیت مترو در سال ۱۳۹۷ اعلام شد

قیمت نهایی بلیت مترو در سال ۱۳۹۷ اعلام شد

قیمت بلیت مترو در سال ۹۷ تعیین شد و افزایش قیمت‌ها از اول اردیبهشت سال آینده اجرایی می‌شود.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افزایش قیمت بلیت مترو، گفت: نهایتا افزایش قیمت بلیت مترو در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید و مجموعا پیشنهادهای شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پورسیدآقایی افزود: بر همین اساس سه قیمت خواهیم داشت که بلیت تک‌سفره هزار تومان خواهد شد که حداکثر ۱۴ درصد مردم از آن استفاده می‌کنند که در صورتی که از کارت بلیت استفاده شود بسته به طول مسافت ۶۶ درصد از این رقم تخفیف داده می‌شود و حداقل با استفاده از کارت بلیت و در مسافت کوتاه، قیمت بلیت ۳۴۰ تومان و حداکثر هزار تومان خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه افزایش قیمت بلیت مترو از اول اردیبهشت سال آینده اجرایی می‌شود، گفت: به افرادی که کارت بلیت مدت‌دار تهیه کنند، ۲۵ درصد تخفیف داده خواهد شد و این تخفیف علاوه بر مابقی تخفیفات است.

وی افزود: بلیت مترو فرودگاه امام نیز ۷۵۰۰ تومان کل مسیر است و بلیت مترو حومه به تهران نیز ۱۵۰۰ تومان است.

پورسیدآقایی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و موافقت فرمانده انتظامی تهران پیشنهاد دادیم برای توزیع ترافیک آخر سال مراکز خرید تا ساعت یک بامداد باز باشند و همین‌طور مترو نیز از ۱۵ اسفند تا ساعت ۱۲ شب فعال است.

نهایی بلیت مترو برای سال ۹۷ 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.