کد مطلب: ۳۸۵۵۲۷

قیمت واقعی دلار ۱۰۰۰۰ تومان است

قیمت واقعی دلار 10000 تومان است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قیمت واقعی دلار نزدیک به قیمت ارز نیمایی و حدود 10 هزار تومان است، گفت: با مدیریت بهتر بازار ارز در آینده شاهد روند کاهشی قیمت دلار خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرجه طیار با اشاره به وضعیت بازار ارز گفت: خوشبختانه تدابیر خوبی توسط دولت و بانک مرکزی انجام شد که توانسته بخشی از مشکلات افزایش قیمت در بازار ارز را حل کند. بخشی از این مشکل از عدم مدیریت بازار نشأت می‌گرفت که با مدیریت صورت گرفته و جو روانی ایجاد شده این فضا کنترل شد و قیمت‌ها کاهش یافت.

وی افزود: در حال حاضر هم هنوز قیمت ارز در بازار واقعی نیست بلکه متأثر از جو روانی و دست‌های سوداگران است در حالی اگر دولت بتواند مدیریت بهتری انجام دهد نرخ ارز بیش از بیش کاهش خواهند یافت.

قرجه طیار با بیان این که قیمت واقعی دلار نزدیک به قیمت ارز نیمایی و حدود 10 هزار تومان است تصریح کرد: با مدیریت و تنظیم عرضه و تقاضا قیمت‌ها هم کنترل می‌شود و اگر مدیریت بهتری صورت گیرد روند کاهشی را در آینده شاهد خواهیم بود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ع

    قیمت واقعی دلار 7000تومان وسکه 3000000تومان است اضافه بر آن شیادی وکلاهبرداری ودلالی رایج است.

    • ناشناس

      نظرتو واسه خودت نگه دار ارز در ایران قیمت نداره اگر داشت دولت یک میلیارد نمیگرفت 70 هزار دلار بهت بده ….این مشخصه که دلار هدف های بسیار بالاتری داره شاید در دو سال اینده به 70 تا صد هزار تومن هم برسه برای هر دلار با توجه به نقدینگی افسار گسبخته بانکها و تحریمهای امریکا

  • ناشناس

    نفهمیدیم چنده بلخره
    ۸ یا ۱۰ یا ۱۳ یا ۱۵؟
    همین زیاد بودن قیمتا به معنای هیچ کدومه!
    و اینکه بانک مرکزی یه کشور بخواد همین فردا میگه ۲ هزار اصن و میشه
    معلومه دولت نمیخواد چون کسری بودجه داره و نفت نمیفروشه زیاد و فلزات نمیتوته صادر بکنه و و و…
    حرفاشون صرفا جنبه تبلیغاتی داره

    • ناشناس

      داداش پنج تومن هم گفنم

  • Arian

    طبق امار بانک مرکزی از سال ۵۸ تا سال ۹۸ اقتصاد ایران روی هم در حدود ۸۰۰ درصد تورم داشته.. سال ۵۸ قیمت دلار ۱۱ تومن بوده با یک حساب سر انگشتی می تونید حساب کنید در شرایط عادی اقتصادی ( بدون تحریم )قیمت دلار برای امسال ماکزیمم بین ۹ تا ۱۰ هزار تومن خواهد بود نه بیشتر نه کمتر…