کد مطلب: ۵۹۸۹۸۸

قیمت گوشی موبایل امروز ۲۹ آبان / شیائومی ۱۲X

قیمت گوشی موبایل امروز ۲۹ آبان / شیائومی ۱۲X

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

شیائومی ۱۲X با نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰

شیائومی برای رونمایی از گوشی‌های سری ۱۲ آماده می‌شود و به نظر می‌رسد این خانواده اعضای زیادی داشته باشد. یکی از این محصولات شیائومی ۱۲X نام دارد که حالا برخی مشخصات کلیدی‌اش افشا شده‌اند.

به گفته یکی از منابع دنیای فناوری به نام «Kacper Skrzypek»، این دستگاه با اسم رمز «Pysche»، شماره مدل ۲۱۱۲۱۲۳AG را یدک می‌کشد و تاییدیه IMEI را دریافت کرده است. به گفته این منبع، باید منتظر استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در این محصول شیائومی بود.

علاوه بر این تراشه، ظاهرا شیائومی ۱۲X با نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسد. این نمایشگر از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و همچنین به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دسترس نیست.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ پیش از پایان سال جاری میلادی و به مدت کوتاهی پس از معرفی تراشه پرچمدار بعدی کوالکام رونمایی شود، البته ابتدا با نسخه مخصوص بازار چین روبه‌رو خواهیم شد. احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ این پرچمدار به همراه دیگر اعضای این خانواده برای بازار جهانی معرفی می‌شوند.

با توجه به مشخصات فنی احتمالی، شیائومی ۱۲X پایین‌تر از نسخه استاندارد و اولترا قرار می‌گیرد و البته باید قیمت پایین‌تری هم داشته باشد.

قیمت گوشی موبایل امروز

قیمت آیفون

14 page 0001 7 13 page 0001 7 12 page 0001 7 11 page 0001 7

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تولدی