کد مطلب: ۵۹۳۲۴۸

فروش ۵۰۰ هزار ردمی نوت ۱۱ در یک ساعت / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۱ آبان

فروش ۵۰۰ هزار ردمی نوت ۱۱ در یک ساعت / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۱ آبان

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. شیائومی در یک ساعت بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه از سری ردمی نوت ۱۱ فروخت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

فروش بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه ردمی نوت ۱۱ در یک ساعت

چند روز پیش شیائومی از سری ردمی نوت ۱۱ در کشور چین رونمایی کرد. این خانواده شامل ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس می‌شود که در دسترس مشتریان قرار گرفته است. حال شیائومی ادعا کرده در یک ساعت بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه از خانواده ردمی نوت ۱۱ را در چین فروخته است.

همچنین غول چینی اعلام کرده برای جشن «Double 11» تنها در ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه محصولاتی به ارزش بیش از دو میلیارد یوان فروخته. علاوه بر این، در ۵۲ دقیقه توانسته میزان فروش را به چهار میلیارد یوان برساند. ردمی نوت ۱۱ از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. ماژول دوربین این گوشی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

همچنین شیائومی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده کرده است. پرچمدار جدید سری نوت ردمی توسط سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 اجرا می‌شود و از ویژگی‌های مربوط به اتصال آن می‌توان به شبکه ۵G، وای-فای دو بانده، پورت USB Type-C و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد. ردمی همچنین برای امنیت کاربران خود از حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور استفاده کرده است.

redmi note 11 teaser 3

ردمی نوت ۱۱ از چیپست دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد که از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 برای اجرای بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. پردازنده این دستگاه با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی همراه می‌شود. در نهایت این گوشی به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی روانه بازار خواهد شد. در مدل پرو نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی وجود دارد و وضوح آن نیز برابر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است.

قیمت موبایل امروز

14 page 0001 12 13 page 0001 13 11 page 0001 12

12 page 0001 12 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • تولیده

    ما ک پول غذا نداریم چکار ب گوشی داریم .

    • ناشناس

      ۱۰۰٪