خبر مهم:

کد مطلب: ۳۲۹۵۳۶

بررسی تجارت‌نیوز از روند یک‌ماهه قیمت یورو در سامانه نیما:

قیمت یورو یک‌ماهه ۲ هزار تومان ارزان شد

قیمت یورو یک‌ماهه 2 هزار تومان ارزان شد

قیمت یورو در بازار آزاد طی یک ماه اخیر روند نزولی داشته، به همین ترتیب در سامانه نیما نیز شاهد افت قیمت خرید و فروش یورو بوده‌ایم. طی این دوره قیمت یورو نیمایی بیش از دو هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در یک‌ماهه اخیر همزمان با کاهش قیمت یورو در بازار، قیمت یورو نیمایی بیش از دو هزار تومان کاهش یافت.

قیمت یورو در بازار آزاد طی یک ماه اخیر روند نزولی داشته، به همین ترتیب در سامانه نیما نیز افت قیمت خرید و فروش یورو رخ داده است.

بر اساس نرخ‌های سامانه نیما، قیمت خرید یورو از هفتم آبان‌ماه تا هفتم آذرماه سال جاری بیش از 14 درصد کاهش داشته، به طوری که از 16 هزار تومان به 13 هزار و 400 تومان رسیده است.

بررسی روند قیمت خرید یورو در یک‌ماهه اخیر نشان می‌دهد این ارز در دوازدهم آبان‌ماه به بالاترین قیمت خود یعنی 16 هزار و 600 تومان ‌رسیده اما در نهایت وارد کانال 13 هزار تومان شده و در روز هفتم آبان‌ماه سال 1397 در قیمت 13 هزار و 400 تومان قرار گرفته است.

قیمت یورو در آبان ۱۳۹۷

همچنین طی یک ماه اخیر قیمت فروش یورو نیمایی نیز با کاهش قیمت همراه بوده است.

طی یک ماه اخیر قیمت فروش یورو در سامانه نیما با حدود 14 درصد کاهش از 16 هزار و 200 تومان در هفتم آبان‌ماه سال جاری به 14 هزار تومان در روز هفتم آبان‌ماه سال 1397 کاهش یافته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.