کد مطلب: ۵۹۴۶۴۳

مدیر کل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت:

لوازم خانگی گران نشده است

لوازم خانگی گران نشده است

مدیر کل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی به صورت عمومی اتفاق نیفتاده، ممکن است برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی یک کالای خاص را افزایش قیمت داده باشند که به صورت موردی بوده و وزارت صمت اجازه افزایش قیمت را به تولید کنندگان نداده است و عملاً چنین اتفاقی هم در بازار نیفتاده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کیوان گردان، مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ شنبه شب شبکه یک سیما درباره جزییات جلسه رصد بازار لوازم خانگی در وزارت صمت اظهار کرد: وزارت صمت بر اساس تدابیر دولت و دستورات وزیر صمت به صورت هفتگی پایش صنایع مختلف را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در بخش تولید و توزیع به صورت کارشناسی تمام شرایط بازار را رصد می‌کنیم.

گردان درباره فهرست قیمت‌های تولیدکنندگان لوازم خانگی که مقرر شده بود به سازمان حمایت از مصرف کنندگان ارسال شود، گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی به صورت عمومی اتفاق نیفتاده است؛ البته ممکن است برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی یک کالای خاص را افزایش قیمت داده باشند که به صورت موردی بوده و وزارت صمت اجازه افزایش قیمت را به تولید کنندگان نداده است و مجوزی هم صادر نشده و عملاً چنین اتفاقی هم در بازار نیفتاده است.

وی خاطر نشان کرد: رقابت جدی در بخش لوازم خانگی موجب جلوگیری از افزایش قیمت شده است و الآن شرکت‌ها با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تر عرضه می‌کنند.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی تصریح کرد: بنا داریم اطلاع رسانی دقیق را برای مصرف کننده داشته باشیم تا مصرف کننده با دید قیمتی وارد بازار شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

آخرین اخبار حوزه صنایع و معادن را در صفحه صنعت و معدن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.