کد مطلب: ۳۴۳۱۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

انتشار اولین لیست کاندیداهای انتخابات اتاق تهران / خاموشی بار دیگر وارد کارزار انتخابات شد

انتشار اولین لیست کاندیداهای انتخابات اتاق تهران / خاموشی بار دیگر وارد کارزار انتخابات شد

در اولین لیست کاندیداهای انتخابات اتاق بازرگانی تهران که شنبه 22 دی ماه منتشر شده، اسامی 36 نفر به چشم می‌خورد. علی نقی خاموشی، اسدالله عسگراولادی، علاءمیرمحمد صادقی، محمدرضا نجفی‌منش، فرهاد فزونی، رضی میری، ناصر ریاحی، مجید حریری و حسن فروزان‌فرد از چهره‌های بیشتر شناخته‌شده این لیست هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز چهار روز مانده به پایان مهلت ثبت نام انتخابات اتاق بازرگانی تهران ، اولین لیست کاندیداهای ثبت نام شده منتشر شد.

طبق اعلام هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تاکنون (براساس حروف الفبا) آقایان عباس آرگون، کاظم اکبرپور، محمدعلی امانی همدانی، محمدرضا انصاری، مرتضی پورعلی چلی، سیدرضی حاجی‌آقا میری، پرویز حسابی، مهدی چنگیزی آشتیانی، مجیدرضا حریری ، سیدامیرارسلان ذاکری، ناصر ریاحی، محمدرضا زهره‌وندی، سیدمحسن سیدصالحی، حمیدرضا سیفی، فرشید شکرخدایی، سیدمجید صدری، مهرداد عباد، علیرضا عباسی، اسدالله عسگراولادی، فرهاد فزونی، سیداحمد مقیمی، حمیدرضا ناهیدی و آرش نیک‌پی سالک‌ده در رشته بازرگانی ثبت‌نام کرده‌اند.

هم‌چنین (براساس حروف الفبا) آقایان علی امین، مهدی بستانچی، مهدی حاجی‌بابا، علینقی خاموشی ، عبدالحسین دادخواه، علیرضا کلاهی صمدی، احمد کیمیایی اسدی، محمود نجفی‌عرب، محمدرضا نجفی‌منش و علی نقیب در رشته صنعت ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

در رشته کشاورزی نیز احمد صادقیان و حسن فروزان‌فرد و در رشته معدن نیز علا میرمحمدصادقی ثبت‌نام کرده‌اند.

جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنید

در همین حال ابراهیم بهادرانی با بیان این که فرآیند ثبت‌نام در اتاق تهران به سهولت در حال انجام است از نامزدهای انتخابات پارلمان بخش خصوصی پایتخت خواست که برای اجتناب از هرگونه مشکلی زودتر کار ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران با بیان این که تاکنون (ظهر روز شنبه 22 دی ماه) 36 نفر ثبت‌نام قطعی داشته‌اند، به روابط عمومی اتاق تهران گفت: طی این مدت افرادی نیز به محل ثبت‌نام مراجعه کرده و مدارک و شرایط خود برای ثبت‌نام قطعی را بررسی و راهنمایی‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

بهادرانی با بیان این که ثبت‌نام از نامزدها برابر روال عادی قانونی در حال انجام است، افزود: توصیه ما به نامزدهای انتخابات این است که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی، مدیریت زمان داشته باشند و با در نظر گرفتن تمامی شرایط برای ثبت‌نام در مهلت قانونی اقدام کنند.

او با تاکید بر این که از ابتدا مدت زمان مناسبی (دو هفته) برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بهتر است نامزدها زودتر برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا اگر در مدارک‌شان نواقصی وجود دارد، بتوانند برای اصلاح و تهیه آن در زمان مقرر اقدام کنند. ضمن این که نامزدها باید شخصا برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران اعلام کرد که برابر آنچه در آیین‌نامه موجود است 40 نفر از بین بخش خصوصی برای حضور در هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با رأی اعضا انتخاب می‌شوند که 16 نفر از بخش بازرگانی، 14 نفر از بخش صنعت، 4 نفر از بخش معدن و 6 نفر از بخش کشاورزی خواهند بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.