کد مطلب: ۵۶۳۴۳۵

نتایج ۳ آزمون استخدامی اعلام شد + لینک

نتایج ۳ آزمون استخدامی اعلام شد + لینک

نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی کشور (در سال ۹۹)، روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی سال ۹۹ کشور، شامل وزارت جهاد کشاورزی (استخدام پیمانی)، وزارت ورزش و جوانان و مرکز آموزش مدیریت دولتی، در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

لذا متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی فوق، پس از دریافت نتیجه آزمون، موظفند برای اقدامات بعدی از روز یکشنبه مورخ ۲۷ تیر به آدرس درگاه اطلاع‌رسانی دستگاه مورد نظر مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام کنند.

آدرس‌ها به این شرح است:

اعلام نتیجه نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹

وزارت جهاد کشاورزی (استخدام پیمانی)
http://www.maj.ir

وزارت ورزش و جوانان
http://msy.gov.ir

مرکز آموزش مدیریت دولتی
http://www.smtc.ac.ir

نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقباً اعلام می‌شود ( ایسنا ).

استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز از جذب بیش از پنج هزار نیرو در دستگاه تعلیم و تربیت استان از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری خبر داد.

قاسمعلی خدابنده در نشست مشترک با مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان از جذب بیش از پنج هزار نیرو در دستگاه تعلیم و تربیت استان از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری خبر داد و گفت: طی سه سال گذشته سهمیه خوبی در پذیرش دانشجومعلمان و همچنین استخدام ماده ۲۸ به دستگاه تعلیم و تربیت استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت استان برای سال تحصیلی آتی با کمبود حدود ۲۳ هزار نیروی انسانی مواجه است، گفت: سال گذشته با کمبود حدود ۱۹ هزار نیروی انسانی مواجه بودیم که توانستیم با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از ظرفیت حق التدریس و خریدخدمات این کمبود نیرو را مدیریت و ساماندهی کنیم ( اقتصاد آنلاین ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • معین

    واقعابراآزمونهای استخدامیتون متاسفم.خداونداجواب این همه زجرکشیدن این جونای بیکاراین مملکت روازتک تک ریئس روسای فاسدوپارتینشین بده.آمین…..این چه آزمون استخدامیه که برایه دونه شغل بایدصدهانفرشرکت کند.خدایا خودت فقط نجاتمون بده.آدمادیگه رحم ندارن.دارم دیونه میشه۱۳ ساله دارم امتحان میدم ولی دریغ ازهیچی.خدایاحقمونوبگیر

  • جویای زندگی

    نتایج استخدام جهاد بر روی سایت سنجش نیست.
    هیچ نهادی هم پاسخگو نیس.

  • ناشناس

    سلام خانومها هم میتونن استخدام بشن