کد مطلب: ۶۵۰۶۳۰

ماکارونی کمیاب شد؟

ماکارونی کمیاب شد؟

اکنون کارخانجات ماکارونی در انتظار عرضه این محصول با نرخه جدید هستند بنابراین به محدودیت عرضه در بازار اقدام کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به محدودیت عرضه ماکارونی در بازار احتمال گرانی این محصول وجود دارد؟

به نقل از ایرنا ، دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور از کاهش عرضه ماکارونی در بازار عمده فروشی خبرداد.

در حالی اخبار گران شدن ماکارونی منتشرشده که مسئولان کارخانجات بزرگ تولید ماکارونی پاسخگوی ابهامات در این زمینه نیستند.

فعالان صنفی هم از اقدام تولیدکنندگان در کاهش عرضه به بازار خبر می‌دهند که ضرورت برخورد نهادهای نظارتی، تعزیراتی و مسئولان تنظیم بازار با اقدام کارخانجات ماکارونی را ضروری می‌سازد.

در همین زمینه «قاسمعلی حسنی» دبیرکل اتحادیه بنکداران در خصوص وضعیت بازار ماکارونی در بخش عمده‌فروشی در پی افزایش جدید قیمت آرد صنف و صنعت افزود: اکنون برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز با محدودیت ماکارونی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور با بیان اینکه در کارخانجات محصول ماکارونی به وفور موجود است گفت: کارخانه‌های تولیدی فعلاً به طور محدود و با مدیریت بار به بازار عرضه می‌کنند تا تغییر قیمت‌های جدید اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه تغییر نرخ ماکارونی توسط اتحادیه و کارخانجات تعیین می‌شود تصریح کرد: در صورت اجازه تغییر نرخ به طور حتم ماکارونی به وفور با قیمت‌های جدید عرضه خواهد شد.

حسنی اضافه کرد: اکنون کارخانجات ماکارونی به گونه‌ای در حال مدیریت بازار هستند که هم بازار از محصول خالی نشود و هم کالا با قیمت جدید عرضه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفا هکسره رو رعایت کنید. با نرخ جدید درسته.

  • ناشناس

    چیز جدیدی نیست . تاسف بار است که یک روز مرغ نیست یک روز روغن نیست یک روز هویج نایاب می شود یک روز گوجه و فردا سیب زمینی و پیاز وقتی همه ی مایهتاج مردم دست رانت خواران باشد و حاکمیت هم عملا کاری نکند می شود همین .

  • ناشناس

    بازهم بوی گرانی میاد بس کنید این بازیها را

  • جعفر

    تمام اجناس و موادغذایی را یکدفعه ۹۰۰ برابر کنید مثلا ماکارونی ۵۰۰ گرمی بشه ۷۵ تومان رب ۱۲۰ تومان گوشت کیلویی ۹۰۰ تومان مرغ ۶۰۰ تومان تخم دانه ای ۱۰ تومان بقیه اجناس را بگید مثلا ضرر داره یا شرعا حرام است حقوق کارگر را ۱۰۰ درصد پایین بیارید بشه مثلا روزی ۷۰ یا ۸۰ تومان اونجوری اون کسی که نداره می میره و منقرض میشه پولدارها تاجرها و مافیا و از ما بهترون زندگی شاهانه ای میکنند