کد مطلب: ۶۰۷۳۰۴

تجارت نیوز گزارش می‌دهد

تلاش بانک‌ها برای افزایش سود سپرده/ به سپرده ۱۰۰ میلیونی چقدر سود می‌رسد؟

تلاش بانک‌ها برای افزایش سود سپرده/ به سپرده ۱۰۰ میلیونی چقدر سود می‌رسد؟

نرخ مصوب سود سپرده بانکی بین ۱۶ تا ۱۸ درصد است اما سود سپرده‌گذاری در بانک‌ها بین ۱۶ تا ۱۸ درصد است اما؛ این روزها برخی از بانک‌ها برخلاف مصوبه بانک مرکزی سود ۲۰ درصدی به سپرده گذاران خود می دهند. کدام بانک سود بیشتری می‌دهد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ‌های سود بین ۱۰ تا ۱۸ درصد است. سود سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی ۱۰ درصد، سپرده سرمایه‌ کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه ۱۲ درصد، سود سپرده سرمایه کوتاه مدت ویژه شش ماهه ۱۴ درصد، سود سپرده با سررسید یک سال ۱۶ درصد و سود سپرده سرمایه‌ با سررسید دو سال ۱۸ درصد اعلام شد.

برخی از بانک‌های خصوصی با توجه به افزایش میزان مطالبات خود از مجموعه‌های دولتی و افزایش تورم ناگریز برای جذب سرمایه‌های بیشتر میزان سود خود را افزایش داده‌اند.

بیشترین سود متعلق به کدام بانک‌هاست؟

بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در محدوده ۱۰۰ میلیون تومان شرایط ویژه دارند و تجارت‌نیوز مبالغ سود سپرده برای ۱۰۰ میلیون را از طریق اپراتورهای این بانک‌ها پیگیری کرده است.

آینده: متقاضی سرمایه‌گذاری در این بانک با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان ماهانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سود دریافت می‌کند. نرخ سود ماهانه ۲۱ درصد محاسبه می‌شود. همچنین برای سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیارد تومان با مدت زمانی دوسال این میزان سود تا حدود ۲۳ درصد می‌رسد. در پایان سال نیز می‌توان ۲۱ میلیون تومان سود می‌توان دریافت کرد.

گردشگری: سود سپرده در این بانک ۲۰٫۵ درصد است. سود ۱۰۰ میلیون ماهانه یک میلیون و ۶۸۴ هزار تومان بوده. حداقل مدت زمان سپرده‌گذاری یک سال است.

ملت: سود سپرده در این بانک ۲۰ درصد است. میزان سود پرداختی برای متقاضی ماهانه یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان است.

اقتصاد نوین: این بانک با نرخ سود ۱۹ درصد ماهانه یک میلیون و ۵۶۱ هزارتومان به متقاضی پرداخت می‌شود.

گذاری

سرمایه: با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون تومان در سال با نرخ سود ۱۸٫۵ درصد می‌توان ماهانه یک میلیون و ۵۲۰ هزارتومان دریافت کرد.

مهر اقتصاد: سود سپرده در این بانک ۱۸٫۴ درصد است و ماهانه می‌توان یک میلیون و ۵۱۲ هزار تومان سود دریافت کرد.

مسکن: ماهانه ۱۸ درصد سود به متقاضیان سپرده‌گذاری می‌دهد و پایان هر ماه یک میلیون و ۴۷۹ هزار تومان سود به فرد تعلق می‌گیرد.

تجارت: سود ماهانه بانک تجارت ۱۷٫۴ درصد است و ماهانه یک میلیون و۴۳۰ هزارتومان به سپرده گذار پرداخت می‌شود.

کشاورزی: نرخ سود معقولی دارد و برای سپرده یک ساله ماهانه ۱۷ درصد سود پرداخت می‌کند. سود ماهانه نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزارتومان است.

صادرات: کمترین سود بانکی برای سپرده یک ساله ۱۶ درصد است و با سرمایه‌گذاری در این بانک ماهانه یک میلیون و ۳۱۵ هزارتومان به متقاضی پرداخت می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ضمن سلام بابت بهره بانکی که در بالا ذکر شده آیا این بهره بصورت روز شمار هست یا نه میبایست مدت ماه درج شده سپری شده باشد تا اون بهره بانکی بحساب متقاضی پرداخت بشه ؟ و آیا بابت اون بهره ای که بحساب متقاضی پرداخت میشه آیا بازم سودی از این بابت به متقاضی اضافه میشه یا خیر ؟

  • بیچاره

    با سلام و آرزوی سلامتی و شفای بیماران . سود های بانک ها با توجه تورم و بی ارزش بودن پول ملی خیلی کم است . و فقط افرادی در بانک پول سرمایه گذاری می کنند . که کار سرمایه کمی دارند و یا سالمند و بیمار باشند و گرنه یک وانت داشته داشته باشید برید ضایعات جمع کنید والله درآمد بیشتره .

  • ناشناس

    به منم کمک کنید??

  • ناشناس

    تولیدی مبل بزن سودش عالی هستش اگ اون پولی ک در دست داری همه چیز نقد بخری ارزان میگیری مواد اولیه را عالی هستش من خودم دارم الان اما بی فایده هستش بودجه نیست ماندم

  • مرجان

    هیچ ادم عاقلی به یکباره کل 7 میلیاردو نمیذاره برای کار، اونم تو این اقتصاد خراب. به نظر من تو کرج ساماندهی با پولتون 5 تا اپارتمان بخر تا یک میلیارد یا یکو دویست هر کدوم حداقل ماهی 3 میلیون اجاره برمیگردونن یک میلیارد هم بذارید بانک دولتی ماهی 16 میلیون بگیرید میشه ماهی 31 میلیون. ضمن اینکه ملک دارید و پولتون تو این کشور یکدفه بی ارزش نمیشه و ماهی 30 میلیونم در امد. اما هیچ کاری انقد اقتصاد و بازارش خرابه جواب نمیده

  • ناشناس

    بااین وضع بعد اقتصادی همه چیزش بالا رفته به جز این سود بانکی از زمان که من یادمه این سودها از 18 درصد بالاتر نرفته این سود نیست که به مردم میدهید

  • ناشناس

    سلام اگه کسی وام قرض الحسنه داره بهم بده میخوام ماشین وانت بخرم سفته وسندماشینم بهش میدم
    کمک کنین بیکارومستاجرم تبریزم ممنونم

  • ناشناس

    ب نظر من کسی ک پول دارا بره سر قفلی مغازه ای رو بخره یا بره تو کار نخ یا پمپ بنزین. غیر این ۳ تا همش پوچه و ضرر

  • ناشناس

    ب نظر من کسی ک پول داره بره سر قفلی مغازه ای رو بخره یا بره تو کار نخ یا پمپ بنزین. غیر این ۳ تا همش پوچه و ضرر

  • رسول

    سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز من ده تومان بخوام روز شمار چقدر سودش میشه؟