کد مطلب: ۷۰۲۲۱۱

فهرستی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی آنلاین تاریخ

فهرستی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی آنلاین تاریخ

در این مقاله قصد داریم شما را با محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی آنلاین جهان آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا ببینید شرکت در کدام دوره‌ها و یادگیری کدام مهارت‌ها می‌توانند بیشتر به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی آنلاین جهان آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا ببینید شرکت در کدام دوره‌ها و یادگیری کدام مهارت‌ها می‌توانند بیشتر به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

7 17

محبوب‌ترین مشاغل آنلاین

از گذشته تاکنون، انسان‌ها به فکر کسب درآمد بوده‌اند و خواهند بود، تنها شکل درآمدزایی تغییر کرده است. به‌خصوص از وقتی که دنیا با کرونا مواجه شد، این تغییر بیش‌ازپیش احساس می‌شود. پس از این اتفاق بزرگ و ترسناک، مردم جهان کم‌کم مشاغل خود را با فضای مجازی ادغام کردند. همچنین بسیاری از مشاغل هم ریشه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارند.

از محبوب‌ترین مشاغل اینترنتی می‌توان به آموزش اصول بازار ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال اشاره کرد. دنیای ارزهای دیجیتال، دنیایی پر از رمز و راز است. این حوزه نکات ریز و بسیار مهمی دارد که کوچک‌ترین جا‌به‌جایی و رعایت نکردن ریزترین نکته باعث می‌شود تا شخص متضرر شود این ضررها می‌توانند بزرگ یا کوچک باشند، حتی می‌توانند تأثیر خود را به مرور زمان نمایان کنند. درنتیجه ابتدا باید با جهان ارزهای دیجیتال آشنا و سپس وارد میدان شد. برای یادگیری، نیاز به استادی مجرب به‌شدت احساس می‌شود. اما مشکل اینجاست که اکثر کسانی که قصد ورود با بازار را دارند، شاغل هستند و وقت کافی ندارند، بنابراین دوره‌های آنلاین گزینه بسیار مناسبی به‌نظر می‌رسند.

از دیگر مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال می‌توان به تحلیل‌گری بازار رمز ارز اشاره کرد. تحلیل‌گران به‌صورت فردی یا گروهی جلساتی را به‌شکل آنلاین تشکیل می‌دهند و بازار گذشته را تحلیل و بررسی کرده و سپس بر اساس داده‌ها، بازار آینده را پیش‌بینی می‌کنند.

مفهوم کلاس‌های آنلاین/ مجازی

امروز با پیشرفت هر چه بیشتر و سریع‌تر تکنولوژی، بیش‌ازپیش شاهد برگزاری کلاس‌های مختلف در زمینه‌های متفاوت به‌صورت آنلاین هستیم. ویدئوهای آموزشی، کلاس‌ها و کارگاه‌های شناخت و یادگیری اصول بازار ارز دیجیتال نیز از این قاعده مستثنا نیستند. هرچند کرونا طی چند سال اخیر هم دلیل محکمی بر افزایش آموزش‌های آنلاین و تماشای فیلم‌های آموزشی است. خوشبختانه این روزها در تمام منازل، اداره‌ها و … حداقل‌های موردنیاز جهت برگزاری یا شرکت در کلاس‌های آنلاین وجود دارد. در این مقاله قصد داریم، شما را با کلاس‌های آنلاین و وب‌سایت‌های آموزشی معروف دنیا آشنا کنیم، همچنین مزیت‌ها و عیب‌های این نوع کلاس‌ها و آموزش‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی وب‌سایت‌های آموزشی برتر جهانی

امروز علاوه‌ بر کلاس‌های آموزشی حضوری و مجازی، می‌توانید از ویدئوهای وب‌سایت‌های معروف جهانی مثل یودمی، لیندا، ایدکس و … برای یادگیری اصول بازار ارز دیجیتال استفاده کنید. اگر مایل به شناختن این‌گونه وب‌سایت‌های آموزشی هستید در ادامه ما را همراهی کنید تا بهترین وب‌سایت‌های آموزش مجازی را به شما معرفی کنیم.

سایت آموزشی یودمی (Udemy)

8 21

سایت آموزشی یودمی، وب‌سایتی کاربرمحور است که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. این وب‌سایت یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌های آموزش مجازی است که هزاران فیلم و دوره آموزشی فوق‌العاده را در خود جای داده است. این دوره‌ها همیشه در حال به‌روزرسانی هستند. یکی از ویژگی‌های این وب‌سایت این است که می‌توانید با توجه به دانش یا رشته‌ی تحصیلی خود به آموزش بپردازید. آموزش‌هایی که در این وب‌سایت وجود دارند، با کلاس‌های دانشگاهی برابری می‌کنند.

برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از آموزش‌های به‌روز این وب‌سایت می‌توانید نرم‌افزار یودمی را بر روی گوشی اندروید یا IOS خود نصب کنید و یا با مرورگری مثل کروم (Chrome) یا هر مرورگر دیگری از طریق حساب کاربری‌ که می‌سازید، وارد شوید. یکی از ضعف‌های این وب‌سایت برای کاربران ایرانی عدم ترجمه‌ی این وب‌سایت آموزشی به زبان فارسی است. بنابراین ایرانیان حتماً باید زبان دومی بدانند تا بتوانند از آموزش‌های این وب‌سایت استفاده کنند.

برای استفاده از آموزش‌های این وب‌سایت باید مبلغی را بپردازید که هزینه آن در برابر آموزش‌های دیگر همچون کلاس‌های دانشگاهی پایین‌تر است. شما باید هزینه‌های این وب‌سایت را از طریق پرداخت‌های ارزی متقبل شوید. داشتن کارت‌های اعتباری مثل ویزا کارت یا مستر کارت یکی از آسان‌ترین راه‌های پرداخت است. متأسفانه در ایران نمی‌توان از کارت‌های اعتباری استفاده کرد لذا باید از روش‌های ارزی دیگر جهت پرداخت هزینه‌ی این وب‌سایت استفاده نمود.

خدمات وب‌سایت یودمی در طول تاریخ

به‌عنوان کاربر ایرانی می‌توانید از تمامی خدمات این وب‌سایت جهت بهبود کیفیت کسب‌وکار، افزایش دانش علمی و … بهره‌مند شوید. درعین‌حال جالب است بدانید این وب‌سایت برای مدتی به‌سختی در دسترس کاربران ایرانی قرار می‌گرفت و امکان استفاده مستقیم از کلاس‌ها و آموزش‌های آنلاین از کاربران مقیم ایران سلب شده بود. اما اکنون، فعالیت بدون محدودیت برای ایرانیان از نو فعال شده است.

بهترین دوره‌های یودمی

در زیر فهرستی از پرطرفدارترین دوره‌های یودمی را مشاهده می‌کنید. اگر به وبسایت های آموزشی علاقه مند هستید، در اینجا ، میتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
• دوره جامع یادگیری ماشینی (Machine Learning A-Z™: Hands-On Python & R In Data Science)
• دوره جامع ام. بی. ای. (An Entire MBA in 1 Course: Award Winning Business School Prof)
• دوره بهره‌وری و مدیریت زمان (Productivity and Time Management for the Overwhelmed)
• دوره درمان رفتاری-شناختی (Cognitive Behavioural Therapy (CBT) Practitioner Certificate)
• دوره جامع نقاشی (The Ultimate Drawing Course - Beginner to Advanced)

سایت آموزشی لیندا (Lynda)

سایت آموزشی لیندا، یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین وب‌سایت‌ها است که در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد. این وب‌سایت همچنان در حال به‌روزرسانی است. افراد در هر زمینه‌ای که نیاز به یادگیری داشته باشند می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت و استفاده از مطالب به‌روز آن، به دانش خود بیفزایند. همچنین با استفاده از نکات آموزنده‌‌ای که در این وب‌سایت موجود است می‌توانید به کسب‌وکارتان رونق دهید.

برای استفاده از آموزش‌های این وب‌سایت می‌توانید نرم‌افزار آن را بر روی رایانه، گوشی‌های اندروید و IOS نصب کرده سپس حساب کاربری خود را بسازید.
از ویژگی‌های خوب این وب‌سایت رایگان بودن آن از زمان ثبت‌نام به مدت یک ماه است. پس از این دوره باید هزینه‌ی آموزش‌های خود را با دلار پرداخت کنید و حساب کاربری خود را تا هر زمانی که می‌خواهید شارژ نمایید. همچنین جهت پرداخت هزینه‌ها می‌توانید از ارزهای دیجیتال نیز استفاده کنید.

خدمات وب‌سایت لیندا در طول تاریخ

خوشبختانه این وب‌سایت تاکنون هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی ایجاد نکرده است و شما می‌توانید در هرکجا که هستید از خدمات لیندا بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که این وب‌سایت در سال ۲۰۱۵ یعنی تقریباً ۲۰ سال پس از تأسیس به وب‌سایت لینکدین (LinkedIn) فروخته شده است لذا برای پرداخت‌ها باید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

بهترین دوره‌های لیندا

در زیر فهرستی از پرطرفدارترین دوره‌های لیندا را مشاهده می‌کنید.
• اصول تحلیل کسب‌وکار (Business Analysis Foundations)
• چگونه نقشه راه شغلی‌تان را ترسیم کنید (How to Develop Your Career Plan)
• نکات پیشرفته طراحی گرافیک (Graphic Design Tips & Tricks)
• اصول دیتا ساینس (Data Science Foundations: Fundamentals)
• اصول برنامه‌نویسی (Programming Foundations: Fundamentals)
امیدواریم از خواندن این مقاله بهره کافی برده باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.