خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۷۰۳۰

دلایل محبوبیت ویزای کارآفرینی استرالیا چیست؟

دلایل محبوبیت ویزای کارآفرینی استرالیا چیست؟

در این روزها که مهاجرت به کشورهای پیشرفته مخصوصا استرالیا از طریق ویزای کار و مهارت سخت شده است، ویزای کارآفرینی استرالیا یکی از ویزاهای پرطرفدار برای مهاجرت به استرالیا است.

در این روزها که مهاجرت به کشورهای پیشرفته مخصوصا استرالیا از طریق ویزای کار و مهارت سخت شده است، ویزای کارآفرینی استرالیا یکی از ویزاهای پرطرفدار برای مهاجرت به استرالیا است.

رکورد قابل توجه استرالیا در رشد اقتصادی برای بیست و هشتمین سال متوالی، استرالیا را به یک محیط امن و با خطر پایین برای انجام کسب و کار یا شروع یک فعالیت تجاری تبدیل کرده است.

دولت استرالیا در سال ۲۰۱۲ "ویزای کارآفرینی استرالیا" که یکی از مناسب‌‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است را معرفی کرد تا این روش مسیری ساده برای اخذ اقامت استرالیا برای متقاضیانی که دارای سرمایه مورد نیاز هستند، قرار بگیرد.

استرالیا در سال مهاجرتی گذشته ظرفیت ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده است و بر این اساس شما اگر واجد شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری و کارآفرینی باشید، می‌توانید پرونده مهاجرتی خود را شروع کنید.

ویزای کارآفرینی استرالیا شامل کسانی خواهد شد که صاحب تجارت و یا دارای توان مالی بالا برای سرمایه‌‌گذاری هستند. برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا، باید سرمایه‌گذاری و کسب و کار، در خاک استرالیا انجام شود و یا یک بیزینس فعال در استرالیا خریداری کنید. ویزای سرمایه‌گذاری کشور استرالیا یکی از راه‌های اخذ اقامت این کشور و نهایتا دریافت شهروندی استرالیاست.

دلایل محبوبیت ویزای کارآفرینی استرالیا چیست؟

ویزای کارآفرینی استرالیا یا ویزای ۱۸۸ به چند دلیل در سراسر دنیا، مخصوصا در ایران، طرفداران بسیاری دارد:۱٫امکان اقامت چهار الی شش سال از طریق اخذ ابن ویزا۲٫عدم الزام نمره زبان انگلیسی۳٫امکان اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا صرفا از طریق ارائه سوابق کسب‌و‌کار و سوابق مالی۴٫نبود هیچ‌گونه قید و شرطی در ویزای کارآفرینی استرالیا (امکان رفت‌و‌آمد به کشور استرالیا بدون محدودیت در زمان اقامت، امکان اشتغال و تحصیل برای دارندگان این نوع ویزا، امکان افتتاح انواع حساب‌های بانکی)۵٫بدون نیاز به انتقال سرمایه قبل از اخذ ویزای سرمایه‌گذاری و همچنین عدم وجود الزام در زمان سرمایه‌گذاری پس از حضور در استرالیا بر خلاف دیگر کشورها مانند کانادا.۶٫ محدوده پایین سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر ویزاهای سرمایه‌گذاری مشابه در سایر کشورها

ویزای کارآفرینی استرالیا چه مزایایی دارد؟

شما با گرفتن این ویزا، از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

می‌توانید به مدت ۴ سال و ۳ ماه در کشور استرالیا زندگی کنید.

چون این ویزا یک ویزای موقت است می‌توانید از طریق تغییر نوع ویزای خود به یکی از ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۲، ۸۹۰ و ۸۹۲ اقامت خود را دائمی کنید.

شما می‌توانید هر فعالیت تجاری در کشور استرالیا انجام دهید.

شما می‌توانید بعد از اخذ ویزای ۱۸۸ استرالیا به خارج از استرالیا به صورت نامحدود سفر کنید و هر بار که بر‌می‌گردید ویزای شما معتبر است.

شما می‌توانید به همراه همسر، فرزندان و وابستگان خود وارد کشور استرالیا شوید.

به خانواده فرد نیز اجازه کار و زندگی در استرالیا داده می‌شود.

ویزای استرالیا شامل همسر، فرزندان پایین ۱۸ سال و فرزندان بین ۱۸ تا ۲۳ سالی که مشغول به تحصیل هستند خواهد شد. البته فرزندان بالای ۲۳ سال هم که به علت معلولیت همچنان وابسته به والدین هستند می‌توانند برای این نوع ویزا اقدام کنند.

ویزای کارآفرینی استرالیا در سال ۲۰۲۱ دچار تغییراتی شده است که این تغییرات شاید دریافت این ویزا را نسبت به قبل سخت‌تر بکند اما شما این فرصت را دارید تا پایان جولای ۲۰۲۱ از امکانات اخذ این ویزا با شرایط فعلی برخوردار شوید.

تغییرات ویزای کارآفرینی استرالیا از جولای ۲۰۲۱ اعمال می‌شود.

طی این تغییرات مدت زمان اقامت از طریق ویزای ۱۸۸ افزایش می‌یابد اما میزان سرمایه‌گذاری هم بعد از این تاریخ بیشتر شده است پس اگر تصمیم دارید برای مهاجرت به استرالیا اقدام کند بهتر است پرونده مهاجرتی خود را هر چه سریع‌تر آغاز کنید.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کارآفرینی را دارید یا نمی‌دانید مسیر مهاجرتی خود را از کجا شروع کنید گروه مهاجرتی پاسارگاد با صدها پرونده مهاجرتی سرمایه‌گذاری موفق می‌تواند شما را در این مسیر همراهی کند. برای دریافت مشاوره رایگان ویزای کارآفرینی استرالیا گروه مهاجرتی پاسارگاد با ما در ارتباط باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.