کد مطلب: ۴۷۴۴۸۸

محبوب‌ترین خودروها در آمریکا

محبوب‌ترین خودروها در آمریکا

نتایج تحقیقات مؤسسه جی‌دی پاور در آمریکا نشان می‌دهد که از دید رانندگان این کشور بی‌ام‌و، کیا و هیوندای بهترین خودروسازان بوده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تایج تحقیقات موسسه جی‌دی پاور در آمریکا نشان می‌دهد که از دید رانندگان این کشور بی‌ام‌و، کیا و هیوندای بهترین خودروسازان بوده‌اند. به علاوه در تحقیقات دیگری مشخص شد که جنسیس، برند لوکس هیوندای از دید آمریکایی‌ها با کیفیت‌ترین خودروها را تولید کرده است. در این میان نیسان ماکسیما هم از لحاظ کیفیت و هم جذابیت رتبه چهارم را داشته است و رم ۱۵۰۰ نیز در جمع پیکاپ‌ها محبوب‌ترین خودرو در آمریکا بوده است. از سوی دیگر بی‌ام‌و ایکس ۶ و جگوار ایی‌پیس هم در صدر فهرست بهترین شاسی‌بلند‌ها بوده‌اند. اما آمریکایی‌ها عقیده دارند از لحاظ فناوری ولوو بهترین خودروساز آمریکا بوده است. پیش تر بی‌ام‌و، مرسدس بنز و هیوندای در صدر خودروسازان برتر در زمینه فناوری بوده‌اند. موسسه جی دی پاور هرساله چندین نظرسنجی و گزارش آماری از خودروسازی جهان را منتشر می‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط با حوزه خودرو را در صفحه اختصاصی خودرو در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام واقعا اگرممکن هست اخبارمربوط به خودروهای لوکس خارجی کمتربزاریدبخداوقتی این خودروهارا میبینیم ومینویسند که برای همه اقشار با اقساط کم قابل خرید هستند حسرت میخوریم که ما کجا و سایر ملل دنیا کجا ما بافروش تمام داراییهامون درصف قرعه کشی یه ماشین از رده خارج شده دنیا هرچند ماه یه استرس شدید خانوادگی تجربه میکنیم که ایا برنده میشیم یا نه و بقیه مردم دنیا اصلا دغدغه ای دراین مورد ندارند.واقعا دراین مورد استثناییم دراین دنیا.لطفا اخبار اینگونه سانسورکنید وقتی میدونید اکثریت قریب به اتفاق مردم فقط حسرت میخورند.ممنون