کد مطلب: ۷۶۴۶۸

محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته

تردد موتورسیکلت ها در روزهای پایانی هفته در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و نیز مسیر تهران – سمنان – مشهد ممنوع است. مرکز مدیریت راه های کشور روز چهارشنبه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را برای روزهای پایانی این هفته از دوازدهم تا پانزدهم آبان اعلام کرد.بر این اساس تردد موتورسیکلت از

تردد موتورسیکلت ها در روزهای پایانی هفته در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و نیز مسیر تهران - سمنان - مشهد ممنوع است.

مرکز مدیریت راه های کشور روز چهارشنبه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را برای روزهای پایانی این هفته از دوازدهم تا پانزدهم آبان اعلام کرد.
بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه این هفته تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15 آبان ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه چهاردهم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه این هفته از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس در مسیر کندوان ممنوع است و تردد همه تریلرها از مسیر هزار کماکان ممنوع خواهد بود.
تردد انواع کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته در محور هزار ممنوع بوده و تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع شده است.

** ممنوعیت تردد به دلیل شرایط جوی
مرکز مدیریت راه های کشور همچنین اعلام کرد محور شمشک - دیزین و بالعکس واقع در استان های تهران و البرز به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.
کمربندی دهلران - اندیمشک واقع در استان ایلام همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.
به گزارش ایرنا، همچنین محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان همچنان تا اطلاع بعدی به خاطر نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.