خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۷۰۰۶

زمان دقیق مراسم تحلیف رئیسی اعلام شد

زمان دقیق مراسم تحلیف رئیسی اعلام شد

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم ساعت ۱۷ روز ۱۴ مرداد در صحن علنی برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابراهیم رضایی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درباره برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم بحث و تبادل صورت گرفت و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شد.

وی بیان کرد: براساس مباحث مطروحه از مقامات و روسای جمهور کشورهای خارجی برای حضور در مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی دعوت به عمل آمده و بسیاری از آنان اعلام آمادگی کردند که در این مراسم حضور یابند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تعداد زیادی از مقامات داخلی هم قرار است در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم حضور یابند اما به دلیل شرایط کرونایی قطعا محدودیت‌هایی در تعداد مهمانان مراسم تحلیف رئیسی وجود خواهد داشت.

رضایی درباره زمان برگزاری مراسم تحلیف گفت: طبق مباحثی که در این جلسه مطرح شد، قرار است مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جهت آماده‌سازی مراسم تحلیف جلسه علنی ندارد ( مهر ).

فرودگاه‌های تهران تعطیل می‌شوند

روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری،اعلام کرد همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در روز ۱۴ مرداد، فرودگاه‌های استان تهران به مدت دو ساعت و نیم تعطیل می‌شوند.

محمد حسن ذیبخش گفت: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در تاریخ ۱۴ مرداد و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین، از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل صادر شده از کلیه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده تا نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند ( ایسنا ).

نتایج نهایی انتخابات

جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور، روز دوم تیر در ادامه اعلام نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری تصریح کرد: با وصول تمامی صورت‌جلسات صندوق‌های اخذ رأی انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین انطباق صورت‌جلسات هیئت‌های اجرائی و نظارت بخش‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور، و اعمال جملگی آن‌ها در سامانه جامع انتخابات، نتایج تکمیلی شمارش آرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، مورد جمع‌بندی قرار گرفت ( تسنیم ).

رئیس ستاد انتخابات کشور این نتایج را به‌شرح ذیل اعلام کرد:

۱٫ کل تعرفه‌های مصرفی (تحویل‌شده به مراجعه‌کنندگان شعب): ۲۸٫۹۸۹٫۵۲۹ برگ

۲٫ آرای داخل صندوق‌های اخذ رأی: ۲۸٫۷۵۰٫۷۳۶ برگ

۳٫ آرای باطله غیرمأخوذه درون صندوق: ۱۰۰٫۲۳۱ برگ

۴٫ آرای مأخوذه: ۲۸٫۶۵۰٫۵۰۵ رأی

۵٫ آرای باطله مأخوذه: ۳٫۷۴۰٫۶۸۸ رأی

۶٫ آرای صحیح: ۲۴٫۹۰۹٫۸۱۷ رأی

آرای هریک از نامزدها:

آقای سید ابراهیم رییسی ۱۸٫۰۲۱٫۹۴۵ رأی

آقای محسن رضایی میرقائد ۳٫۴۴۰٫۸۳۵ رأی

آقای عبدالناصر همتی ۲٫۴۴۳٫۳۸۷ رأی

آقای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۱٫۰۰۳٫۶۵۰ رأی

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مادربزرگ من طایفه پدرم سید هستن
    امارگرفتم دیدم همش دروغه یه حرف الکی من درآوردی ازخودشون روخودشون گذاشتن

    • ناشناس

      چی میگی برادر؟؟

    • ابی

      حقیقتو میگه

    • ناشناس

      از کجا آمر گرفتی پیش این شیادها لابد؟

  • عبدالرضا غیایی شاملو

    کدام انتقال قدرت؟ سیاستهای کشور ما سالها و دهه هاست که فرقی نکرده و نتیجه آن روزگار امروز ما ایرانیان است که مدام در حال دست و پنجه نرم کردن با تورم، فقر، تنگدستی، بیکاری، فساد، دروغ، تبعیض، بی عدالتی، بحران های شدید اجتماعی، مشکلات حل نشدنی در روابط با دیگر کشورهای دنیا و … هستیم، ۹۸٪ جامعه با بدبختی و تنگدستی روزگار میگذرانند تا آن ۲٪ دیگر بتوانند در رفاه کامل با پول و قدرت از زندگیشان لذت ببرند.

  • ناشناس

    چه نظری.؟! وقتیکه کلا۳تانظرو پخش میکنی.!

  • ناشناس

    باکمک خداوند و نظر امام دوازدهم که به همه امر جامعه تشیع نظارت دارد وغیرمستقیم یا به هر صورتی به تداوم حرکت کلی جامعه اسلامی کمک میکند وبه کوری چشم دشمنان بیخرد مراسم تحلیف برگزار می شود و انشالله با عنایت خدا و امام زمان مسوولین جدید دولت بر مشکلات مسلط شده وبا کار جهادی اعتماد مردم عزیز را جلب میکنند و هر عضوی از جامعه تلاش مکند با انجام وظیفه شخصی و اجتماعی خود به مسیر تداوم حرکت صحیح کشور در ریل خود کمک کند دوستان از خواندن ایه نا امیدی ویاس راه به جایی نخواهیم برد باشد که امروز روز نا امیدی دشمنان باشد و از پرداختن به بیهوده گویی پرهیز کنیم اگر فکر سالمی دارید وغرضورزانه عمل نمیکنید این مطلب را منتشر کنیددر این صورت موفق باشید

    • ناشناس

      امام زمان که به احمدی نژاد نظر بیشتری داشت

    • رضا

      احسنت

  • ناشناس

    چرا فقط پیام های منفی را منتشر می کنید

    • ناشناس

      والا خسته شدم