کد مطلب: ۴۱۱۶۷۵

رئیس اتحادیه لاستیک و روغن در گفتگو با تجارت‌نیوز:

لاستیک خودرو ارزان شد / معرفی مراکز فروش لاستیک دولتی

لاستیک خودرو ارزان شد / معرفی مراکز فروش لاستیک دولتی

رئیس اتحادیه لاستیک و روغن می‌گوید: در حال حاضر قیمت لاستیک خودرو نه تنها گران نشده بلکه نسبت به ماه‌های گذشته نیز شاهد ارزان شدن این کالا هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مطابق آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه با ثبت کاهش ۱۱.۶ درصدی در مقایسه با نیمه نخست پارسال، ۸۹ هزار و ۲۰۰ تن تایر تولید شد.

در همین رابطه رئیس اتحادیه لاستیک و روغن در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت لاستیک نسبت به گذشته گران شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر قیمت لاستیک خودرو نه تنها گران نشده بلکه نسبت به ماه‌های گذشته نیز شاهد ارزان شدن این کالا هستیم. البته در این شرایط برخی‌ فعالان اقتصادی در حوزه تولید با چالش رو به رو هستند اما تولیدکنندگان در تولید لاستیک با مشکل خاصی رو به رو نیستند و کمبودی هم در بازار لاستیک مشاهده نمی‌شود.

داود سعادتی‌نژاد افزود: لاستیک مینی بوس، اتوبوس و کامیون‌ها با نرخ ارز دولتی در سامانه تجارت وزارت صمت به واحدهای صنفی توزیع می‌شود. باید اشاره کرد که تنها در شرایطی لاستیک به کشور وارد می‌شود که نمونه داخلی آن در بازار نباشد. همچنین لاستیک‌های دولتی نیز از محل کارخانه به بازار عرضه می‌شود.

او درباره محل فروش لاستیک‌های دولتی اظهار کرد: خیابان امیرکبیر تهران (مرکز فروش لاستیک و لوازم یدکی خودرو) و شادآباد دو مرکزی هستند که افراد لاستیک‌های دولتی را به مردم عرضه می کنند. بنابراین افراد می‌توانند برای خرید با قیمت مناسب به این دو بازار مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شهرهای دیگ چی!!

  • سجاد

    اين ٢تا فروشگاه همونيه كه ميگفتن با برگ سبز خودرو بري ٤حلقه نصف قيمت بازار ازاد بهت ميدن؟؟؟؟

  • ناشناس

    جناب رییس، لطفا اگر فرصت فرمودید با این مشغله هایی که دارید مختصر مطالعه ای در مورد قیمتها بفرمایید تا بیش از این سوتی ندهید، البته فقط بخاطر ثوابش! واقعا که!!!!!