کد مطلب: ۲۸۰۱۲۹

معاون سیاسی وزیر کشور:

مردم و مسئولان در شرایط اقتصادی کنونی مقاوم باشند

مردم و مسئولان در شرایط اقتصادی کنونی مقاوم باشند

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور گفت: مردم و مسئولان در این شرایط مقاوم باشند.

اسماعیل جبارزاده در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی در بجنورد افزود: درحال حاضر هر خانواده در هر نقطه کشور همچون هسته مقاومتی می‌ماند که باید خود را در مقابل این شرایط مقاوم کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه ایران درحال حاضر راه انداخته‌اند، ادامه داد: در دوره هشت سال دفاع مقدس دشمن درصدد بود تا با راه انداختن جنگ نظامی هستی نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند و اکنون درصدد است تا با ایجاد مشکلات اقتصادی و وضع تحریم به این هدف شوم خود برسد.

جبارزاده تاکید کرد: اما با وحدت و یکپارچگی می‌توان دوباره این هدف شوم دشمن را نقش برآب کرد و دوباره دشمن را در دستیابی به یکی دیگر از اهداف خود ناامید کرد.

وی با اشاره به ضرورت کنارگذاشتن اختلاف‌ها تصریح کرد: همان طورکه در زمان جنگ حزب و جناحی وجود نداشت و یکرنگ در کنار یکدیگر ایستادیم، امروز نیز باید تمام ما همچون زمان جنگ یکرنگ با فرماندهی مقام معظم رهبری پیش برویم.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این شرایط پیش آمده از مسئولان انتظار می‌رود تا همت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند تا به اقتصاد کشور آسیب وارد شود.

به گفته وی اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی، حضور در مجموعه تولید همچون کشاورزی، کارخانجات و معادن نوعی مجاهدت در جهت حفظ نظام منتسب به دین اسلام است.

جبارزاده در رابطه با خراسان شمالی نیز گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی توجه بیشتری شده و پیگیری لازم را نیز خواهیم داشت و مواردی که از سوی مسئولان این استان در این جلسه اظهار شد به وزیر کشور اعلام خواهد شد.

محمدرضا خباز استاندار جدید خراسان شمالی در ادامه این مراسم گفت: مدیران خراسان شمالی وقتی نزد بنده می‌آیند برنامه‌های آینده خود را بیاورند.

وی افزود: از اعتماد وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر کشور به بنده برای خدمت‌رسانی به خراسان شمالی تشکر می‌کنم.

در این مراسم از زحمات محمدرضا صالحی تقدیر و خباز به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی منصوب شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.