کد مطلب: ۲۲۴۵۰۱

مسائل بانکی؛ مشکل اصلی صادرات و واردات کشور است

مسائل بانکی؛ مشکل اصلی صادرات و واردات کشور است

رئیس اتاق بازرگانی استان آذربایجان غربی گفت: مشکل اصلی صادرات و واردات در کشور مسائل بانکی و نبود ارتباط بانک‌های ایران با سایر کشورها است.

«حسن انتظار» در حاشیه همایش تجاری ایران و جمهوری آذربایجان که با حضور روسای جمهوری دو کشور در مرکز حیدرعلی اف باکو برگزار شد، افزود: همچنان که روسای جمهوری دو کشور در این همایش به ضرورت حل این مشکل تاکید کردند، امیدواریم گام‌های عملی برای حل مشکل ارتباطات بانکی برداشته شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی، در مورد روابط اقتصادی استان‌های مرزی ایران با جمهوری آذربایجان، گفت: استان‌های مرزی ایران از نظر ارائه خدمات پزشکی دارای مزیت برای شهروندان جمهوری آذربایجان هستند.

انتظار گفت: استان آذربایجان غربی از نظر تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص پیشرفت قابل توجهی کرده و در زمینه توریسم سلامت می‌تواند مقصد مناسبی برای شهروندان کشور دوست و همسایه آذربایجان باشد.

وی افزود: همچنان که ایرانی‌ها از جاذبه‌های توریستی و گردشگری باکو و نخجوان بهره می‌برند، اتباع جمهوری آذربایجان نیز می تواننداز آثار دیدنی ایران و بویژه شهرهای مرزی استفاده کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان آذربایجان غربی گفت: برگزاری همایش‌های تجاری و اقتصادی مشترک موجب تقویت ارتباط مستقیم میان کارآفرینان و محافل کاری جمهوری آذربایجان و ایران می‌شود.

وی افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی پایه گذار توافق جدید و زمینه ساز طرح‌های مشترک است.

انتظار گفت: روسای جمهوری دو کشور در این همایش توصیه‌های ارزنده‌ای در مورد همکاری کارآفرینان و بخش خصوصی دو کشور ارائه دادند که می‌تواند راهگشای فعالان اقتصادی باشد.

منبع: اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار