کد مطلب: ۶۵۶۲۹۹

معاون اول:

هیچ مشکلی در ذخایر کالای اساسی وجود ندارد

هیچ مشکلی در ذخایر کالای اساسی وجود ندارد

محمد مخبر گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و محدودیتی متوجه فراوانی کالاهای اساسی نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از ایسنا ، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به گزارش های وزرای صمت و جهاد کشاورزی از میزان ذخایر کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و محدودیتی متوجه فراوانی کالاهای اساسی نیست.

معاون اول رییس‌جمهوری افزود: با تلاش‌های جدی دولت، دغدغه‌ای برای تأمین نیازهای مردم کشور وجود ندارد و با اینکه امروز شاهد کمبود کالاهای اساسی و گرانی در برخی کشورها هستیم، مردم ایران دغدغه‌ای در خصوص فراوانی کالا ندارند.

وزرای صمت و جهاد کشاورزی نیز در این جلسه از حل مشکلات تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم نظیر روغن، مرغ و تخم مرغ خبر دادند و گزارشی از برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای جوجه‌ریزی و تأمین مرغ و تخم مرغ در ماه‌های آتی ارائه کردند.

وزیر کشور نیز گزارشی از بررسی مشکلات برخی نانوایی‌ها و مذاکره با اتحادیه نانوایان ارائه کرد و از اتخاذ راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات نانوایان و مرتفع‌شدن تشکیل صف در نانوایی ها خبر داد.

در این جلسه که رییس دفتر رییس‌جمهوری، وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، رییس کل بانک مرکزی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار تهران و دادستان تهران نیز حضور داشتند گزارشی از اجرای مصوبات جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار ارائه و تدابیر لازم برای تثبیت وضعیت بازار، تشدید نظارت و مقابله با گرانفروشی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به هنگام به مردم اتخاذ شد.

رییس سازمان تعزیرات نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده های گرانفروشی و احتکار در روزهای اخیر پرداخت و گفت: با تشدید نظارت و بازرسی ها، به دنبال رعایت ضوابط قیمت گذاری از سوی تولیدکنندگان و پیشگیری از بروز تخلفاتی نظیر گرانفروشی و احتکار هستیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای مخبر هیشگی نگران کالاهای اساسی نیست خدارو شکر مواد غذایی به فور در کشور هست انچکه مردم رو زجر میده کاهش قدرت خرید هست این اعتراض هایی هم که دربعضی شهر ها هستش به خاطر بودن یا نبودن ارز ترجیحی و یا کوپن نیست مردم دیگه از اینهمه شوکهای اقتصادی به ستوه امدن مردم که فقط نیاز به پرکردن شکمشون ندارن والا گرانی ماشین مسکن ،تفریح ،بهداشت ،پوشاک و درکل رفاه اجتماعی هست که مردم رو زجر میده.