خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۱۴۹۶

مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی تامین شد؟

مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی تامین شد؟

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون در پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی تامین شد؟

به نقل از ایسنا ، عبدالناصر درخشان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر کشور بیان کرد:‌ با وجود عدم برخورداری استان سیستان و بلوچستان و اجرایی نشدن مفاد مندرج در قانون جوانی جمعیت به ویژه در حوزه استخدام‌ها تعدادی از جوانان استان در آزمون استخدامی شرکت کرده و امتیاز بالایی کسب کردند. طولانی شدن فرایند جذب آن‌ها تأمل‌برانگیز است و باید این تبعیض‌های ناروا کنار رود.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ رفع دغدغه بازنشستگان تأمین اجتماعی و تحقق مطالبات آن‌ها براساس مصوبات شورای عالی کار از دیگر الزامات است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر رئیس جمهور دستور دهد تا قانون برای بازنشستگان تأمین اجتماعی قانونی گردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدایا خودت کمک کن مشکلات بازنشسته ها حل بشه.

  • ناشناس

    حق بازنشستگان خوردن نداره،عمر وجوانیشان توی این را گذاشتن

  • بازنشسته دردمند

    انتظار داریم حداقل رئیس جمهور با جمعیت بزرگ بازنشستگان یکبار صحبت کنن و به مشکلات این قشر عظیم که نیمی از ملت بزرگ ایران هستند پاسخ دهند و این همه چشم انتظاری را که ازصبر وحوصله بالاتر رفته پایان دهند ،چند ماه است که بازنشستگان از درد بی قانونی و نبود معیشت می نالند ولی هیچ مسئولی به احترام این رزمندگان وجانبازان و موسفیدان دیروز وامروز رو در رو نمی پرسد رنج ودرد شماها کیلویی چند؟؟؟؟

  • ناشناس

    الان ما مستاجر هستیم با وجود دو فرزند در خانه و سه ازدواج کرده به خدا از پس قرض ها کمرمون شکست شرمنده تمام خانواده شدیم وقتی اعتراض میکنیم باز داشت می‌شویم آیا جواب حق این است کدام دین چنین دستوری داده که با افراد مسن چنین رفتاری دین اسلام دین آزاده است تو را به خدا اینقدر کوتاهی نکنید

  • ناشناس

    فقط بازنشته هاپ بقیه ی کارگرااوناهم جقوقشون پنج تومنه