کد مطلب: ۴۶۷۹۴۳

مدیرعامل بورس تهران:

معاملات بورس دو زمانه می‌شود

معاملات بورس دو زمانه می‌شود

مدیرعامل بورس تهران گفت:برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع مختلف در دو زمان ۸:۳۰ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ هر روز کاری معامله خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی صحرایی گفت: اقدامات کوتاه مدت بورس تهران، برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع مختلف در دو زمان ۸:۳۰ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ هر روز کاری معامله خواهند شد.

مدیرعامل بورس تهران اضافه کرد: عمده معاملات گروه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ و گروه صنایع بزرگ نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ انجام می‌شود، البته از روز قبل اطلاع رسانی می‌شود که چه صنایعی در چه بازه زمانی معاملات می‌شود.

صحرایی گفت: برای کاهش مشکلات هسته اصلی معاملات، یکی از اقدامات بورس تهران، به کارگیری دو سامانه معاملاتی برای بورس و فرابورس است که تا دو ماه آینده، دو موتور معاملات جداگانه ایجاد می‌شود.

وی به اقدامات بلند مدت بورس تهران برای ایجاد زیرساخت‌های معاملاتی اشاره کرد و افزود: در نظر داریم تا پایان سال، سامانه معاملاتی جدیدی با کمک دانشگاه طراز اول کشور ایجاد شود البته با مشاوران خارجی هم مذاکراتی برای ایجاد هسته جدید داریم.

صحرایی گفت: فراز و فرود، جز ذات بازار سرمایه است و هرچه سطح قیمت‌های سهام بالا رود تحلیل سهم‌ها نیز مشکل‌تر می‌شود به همین دلیل مردم باید با تخصص وارد بازار سرمایه شوند و افرادی که دانش بورس را ندارند باید به طور مستقیم و از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

مدیرعامل بورس تهران ادامه داد: مردم برای ورود به بازار سرمایه از پس اندازهای خود استفاده کنند و با فروش خانه و ماشین وارد این بازار نشوند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این همه منابع فقط در سه ماه اول سال وارد بورس شده، واقعا جای تاسف داره که هنوز زیر ساخت مشکل داره، این مثلا کندی هسته شما باعث ضرر سنگین به مردم میشه، که البته ظاهرا اصلا اهمیتی نداره

  • شایان

    بورس رفت برای کانال 3 میلیون
    زرنگ و حرفه ای اونایی بودن که چهارشنبه سهم خریدن و هفته بعد شارپ میره بالا

  • ناشناس

    از قدیم گفتند یه بامو دو هوا نمیشه

  • شایان

    هسته هیچ مشکلی نداره. اینها همه بازی دولت برای مدیریت سرمایه ها و کشوندن اونها به سمت سهم های مورد نظر دولت در هر مقطع خاصه.

  • ناشناس

    مشکل اینطوری حل نمیشه. هسته را درست کنید گاهی حتی فقط یک سهمی مثل شستا هم درست معامله نمیشه

  • بورس باز حرفه ای

    به نظر من بهترین خرید دارایکم چون الان 25درصد پایین تر از NAV ابطال صندوق مثل اینکه ماشینی قیمت واقعی آن 100 میلیون باشه ولی شما 75میلیون پول بدی% ارزش دارایی این صندوق 29600تومان هست که آخرین معامله 23210تومان بود البته این نظر من شما با نظر خودتان تحلیل کنید و تحقیق و بررسی کنید

  • javeed

    خوب شیفت اول اگه مثبت باشه شیفت دوم مثبت اگه شیفت اول منفی شیفت دوم هممممم منفی

  • مهدی

    قیمت شاخص سازها سر به فلک میکشه

  • ناشناس

    چرا شركت هاى بزرگ ازاول وقت شروع نكنند

  • سعیدخان

    به جهت رفاه حال کارمندان دولت ، بورس دو زمانه شده است. بلکه یه کم به فکر کارهای مردم باشند و دست از گوشی هاشون بردارند.
    وی غافل از اینکه حالا کارمندان از ساعت هشت ونیم تا 15 درگیر شدن.
    جمع کنید بره بابا