کد مطلب: ۱۳۶۰۴۲

رئیس خانه صنعت و معدن جوانان تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز خبر داد:

معرفی و تقدیر از ۳۰ تولیدکننده نمونه استان تهران

معرفی و تقدیر از 30 تولیدکننده نمونه استان تهران

رئیس خانه صنعت و معدن جوانان تهران از معرفی و انتخاب 30 تولیدکننده نمونه صنعتی و معدنی در استان تهران خبر داد.

علی صدری در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، با اشاره به اینکه همه ساله 10 تیر ماه مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن برگزار می‌شود، گفت: امسال مراسم بزرگداشت صنعت و معدن استان تهران در روز 26 تیرماه بر پا می‌شود.

وی افزود: ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن استان تهران، امسال نیز همانند سال‌های قبل، اقدام به شناسایی، معرفی و تقدیر از صنعتگران صنعتی و معدنی نمونه استان می‌کند.

صدری با بیان اینکه برای شناسایی صنعتگران نمونه، پرسشنامه‌ای به همین منظور بر روی سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و نیز خانه صنعت و معدن جوانان تهران قرار داده شده است، اظهار داشت: تولیدکنندگان و صنعتگران علاقمند می‌توانند با پر کردن و تکمیل این فرم‌ها و سپس ارسال آن به سازمان صنعت استان تهران، تمایل خود را برای ارزیابی اعلام کنند.

وی ادامه داد: این پرسشنامه که بر اساس دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت تنظیم شده و پس از ارسال به سازمان صنعت استان تهران، مورد ارزیابی کارگروه‌های متشکل از نمایندگان انجمن‌های تخصصی خانه صنعت و معدن، اتاق‌های بازرگانی و نیز معاونت مربوطه در سازمان صنعت استان قرار می‌گیرد.

به گفته صدری، از طریق ارزیابی این پرسشنامه‌ها اسامی تولید‌کنندگان و صنعتگران نمونه استان تهران در حوزه صنعت و معدن استان اعلام می‌شود.

رئیس خانه صنعت و معدن جوانان تهران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود، امسال نیز 5 درصد از 17 هزار واحد تولیدی و صنعتی استان تهران برای شرکت در طرح شناسایی تولیدکننده نمونه استان تهران، پرسشنامه پر و ارسال کنند، تصریح کرد: بر اساس تجربه سال گذشته، 800 تا 1000 پرسشنامه از سوی صنعتگران استان تهران به سازمان ارسال خواهد شد.

وی گفت: از میان 1000 پرسشنامه‌ای که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، در حدود 30 تولیدکننده صنعتی و معدنی نمونه انتخاب و معرفی می‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.