کد مطلب: ۲۸۳۶۹۷

معطل شدن برخی مردم البرز در صف‌های بنزین

معطل شدن برخی مردم البرز در صف‌های بنزین

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز از افزایش 15 درصدی مصرف بنزین در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: آخر هفته گذشته به دلیل ازدحام در برخی جایگاه‌ها مشکلاتی ایجاد شد اما در حال حاضر توزیع بنزین در استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

ابراهیم توسلی افزود: این روزها مصرف بنزین در کشور و استان البرز در اوج است و به همین دلیل گاه ممکن است شاهد معطل شدن مردم در صف‌های بنزین باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ،توسلی افزود: آخر هفته گذشته نیز به دلیل همین ازدحام برخی جایگاه‌ها دچار مشکلاتی شدند اما در حال حاضر توزیع بنزین در استان بدون هیچ مشکل و مورد خاصی در حال انجام است.

وی در پاسخ به اینکه گفته شده برخی جایگاه‌داران از توزیع سوخت در کرج خودداری کرده‌اند گفت: یک جایگاه در کرج به دلیل مسائلی که در خرید سوخت داشت با مشکلاتی مواجه شد اما این مشکل رفع شد؛ عدم توزیع به دلیل خودداری جایگاه صحت ندارد.

این مسئول افزود: تمامی پمپ‌های بنزین در استان به وسیله سامانه شرکت توزیع رصد و پایش می‌شود و ما به صورت لحظه‌ای از فعالیت تمام جایگاه‌ها و تمامی پمپ‌های آنان اطلاع داریم و اگر پمپی از فعالیت خارج شود متوجه می‌شویم.

توسلی در خصوص رکورد مصرف سوخت در استان البرز نیز اعلام کرد: روزهای اخیر مصرف سوخت در استان بیشتر از حد معمول برآورد شد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 تا 15 درصد افزایش یافت.

وی در پاسخ به اینکه عامل این افزایش غیرمعمول چیست اظهار کرد: شایعاتی که در مورد سوخت منتشر شده در این موضوع بی تأثیر نبوده است ضمن اینکه این روزها مصرف نیز در اوج قرار دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز تصریح کرد: این افزایش مصرف اگرچه مشکلاتی ایجاد کرد اما در حال حاضر توزیع سوخت در استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و به مردم توصیه می‌کنیم به شایعات توجه نکنند.

وی در واکنش به ذخیره سوخت توسط برخی افراد در منازل نیز گفت: نگهداری سوخت استاندارد ایمنی بسیار بالایی می خوهد بنابراین ذخیره سوخت در منزل در هوای گرم این روزها خطرات زیادی دارد و از مردم خواهش می‌کنیم از این کار خودداری کنند چون هیچ مشکلی در توزیع سوخت وجود ندارد و نیازی به این کار نیست.

توسلی در پایان از تعامل خوب اتحادیه نفتکش‌داران گفت و اظهار کرد: در استان حتی یک مورد مشکل در توزیع نداشته‌ایم.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.