کد مطلب: ۴۵۷۸۸۷

مقرری بیمه بیکاری کرونا برای فروردین واریز شد

مقرری بیمه بیکاری کرونا برای فروردین واریز شد

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از واریز مقرری بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا در فروردین خبر داد و گفت: طی چند روز آینده به حساب ۱۰۷ هزار نفر از بیمه‌شدگان بیکار ناشی از ویروس کرونا واریز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی شکوری مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به واریز مقرری بیمه بیکاری فروردین‌ماه اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و ارائه لیست ۳۳۸ هزار نفر از بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در مرحله اول به سازمان برنامه و بودجه، مقرری بیمه بیکاری دوران کرونا برای این افراد در فروردین‌ماه واریز شده است.

وی تصریح کرد: البته لیست دیگری شامل ۱۰۷ هزار نفر از بیمه شدگان بیکار متأثر از ویروس کرونا تهیه شده که لیست مذکور به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است که طی چند روز آینده نسبت به واریز مبلغ مقرری بیمه بیکاری دوران کرونا این افراد اقدام خواهد شد.

شکوری درباره واریز مقرری بیمه بیکاری دوران کرونا در اسفند سال گذشته خاطرنشان کرد: در مرحله نخست ۱۰۳ هزار نفر مقرری بیمه بیکاری خود را دریافت کردند که در ادامه ۴۶ هزار نفر به لیست اولیه افزوده شدند که آنها نیز رقم بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا را دریافت کردند. همچنین در مرحله سوم لیست ۶۳ هزار نفر از بیمه‌شدگان برای استفاده از مقرری بیکاری دوران کرونا به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است که پیش بینی می‌شود که این تعداد به همراه لیست ۱۰۷ هزار نفری فروردین طی چند روز آینده مقرری خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مقرری بیمه بیکاری در اسفندماه برای بیمه شدگان ۲۰ روز محاسبه شده است، گفت: مقرری بیمه بیکاری فروردین‌ماه به مدت ۳۰ روز و بر اساس ۵۵ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار پرداخت شده است. همچنین به ازای هر فرد تحت تکفل، ۵ درصد حداقل دستمزد و حداکثر برای ۴ فرد تحت تکفل مقرری بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا در نظر گرفته شده است که برای هر فرد رقمی بین یک میلیون تا یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان خواهد بود.

وی درباره واریز مقرری بیمه بیکاری اردیبهشت‌ماه گفت: باید منتظر پایش و لیست مربوطه باشیم و پس از این فرآیند مقرری آنها نیز پرداخت خواهد شد. همچنین بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که در دوران کرونا از بیکاری استفاده کرده‌اند نگران سوابق بیمه‌ای خود نباشند چرا که سوابق این افراد تحت عنوان سوابق پرداحت حق بیمه در سازمان تأمین اجتماعی محسوب خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آرزو

    برای ما که نه اسفند و نه فروردین واریز نشده..خسته نمیشن که از این همه دروغ

  • منوچهر غلامی

    سلام عرض ادب منم مثل تمامی همکارانم در سایت بیمه بیکاری کرونا ثبت نام کردم و کد رهگیری دریافت کردم ولی متاسفانه تا به امروز پنجم تیرماه به امید دریافت پیامک جهت ثبت شماره حساب هستم درحالی که همکارانم مبلغ واریزی اسفند را دریافت کردن واز اول تیرماه فروردین را بیشترشان دریافت کردن شهرستان خلخال به تامین اجتماعی و اداره کار مراجعه کردم که منتظر باش برات میاد درحالی که با یک کد ملی میشه راست آزمایی کرد درجمع همکاران متاسفانه من و۷نفر دیگه از ۱۵۰ پرسنل همچنان به امید دریافت پیام هستیم امیدوارم خدا مزد زحماتتون بده خواهش میکنم پیگیر وضعیت امثال ما هم باشید

  • مهدی پورصادق

    سلام 1تومان واریز کردید کلش رفت واسه اجاره خانه ترو امام حسین فروردین واردیبهشت روواریز کنید به خداقسم واسه خرید نان هم دیگه پول ندارم به جون مادرم دیگه خسته شدم ازاین همه دروغ وسرکارگذاشتن

  • ناشناس

    همش دروغ بود مثل دروغهای قبلی
    اصلا وضعیت کسی که بیکار شده و درآمدی نداره برای آقایون مهم نیست فقط ارقام نجومی و خیالی میدن که براشون واریز شده
    خدایا شاهد همه چیز هست

  • ناشناس

    سلام واسه منم هیچ پولی نریختن به خدا کم آوردم با سه تا بچه بااین گرونی شما بگین باقسطای عقب افتاده خدایا خودت کمک کن

  • ناشناس

    سلام، منم فروردین بیکار شدم شماره حسابم ثبت کردم، برای منم واریز کنید
    ممنون

  • محمود

    چرا با وجود ثبت نام در کافی نت و مراجعه به اداره بیمه هنوز بیمه فروردین ناشی ازبیمه بیکاری ناشی ازکرونا بحسابم نیامده

  • ناشناس

    سلام فروردین ثبت نام کردم شماره حسابم روهم ا صلاح کردم وبرای همکارام دومین واریز صورت گرفت ولی هنوز هیچ پولی برام نریختن

  • ناشناس

    تو رو خدا منم احتیاج دارم از سر خوشی سر کار نمیرم از فروردین ثبت نام کردم شماره حسابمو اصلاح کردم برام هیچ پولی نریختن تورو خدارسیدگی کنیدهمکارام دومین باره واریزی حقوق بیکاری داشتن

  • Mohammad

    سلام من ۲۹ اسفند اخرین روز کاریم بود و از فروردین بیکارم الان بعد از چهار ماه تازه یک میلیون واریز کردند
    پایه اخرین حقوق‌بند هشت میلیون تومان بود
    هیچ جا هم پاسخگو نیست من چکار کنم تو‌این اوضاع اقتصادی؟