خبر مهم:

کد مطلب: ۶۴۱۵۴۴

ممنوعیت حضور اتباع خارجی در بوشهر

ممنوعیت حضور اتباع خارجی در بوشهر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهرگفت: باتوجه به ممنوعیت حضور اتباع بیگانه در شهرهای عسلویه، دیلم و گناوه بکارگیری اتباع افغانستان از سوی شهروندان بوشهری خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از قطره محمد تقی ایرانی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: نیروی انتظامی با هماهنگی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی و نظارت فرمانداری ها وظیفه جمع آوری و ترد افغانستانی های غیر مجاز را بعهده دارند.

وی حفظ امنیت و مراقبت از حریم استان در مقابله با ورود غیر قانونی اتباع خارجه را خط قرمز نیروهای امنیتی و انتظامی دانسته و از حضور بی قاعده آنان بعد از روی کار آمدن طالبان اظهار نگرانی کرده است.

معاون استاندار بوشهر از مردم این استان درخواست کرد از بکارگیری افغانستانی ها اجتناب کرده و گزارش آنان را به نیروی انتظامی بدهند.

ایرانی یادآورشد: باتوجه به اینکه تعدادی از اتباع افغانستانی وابسته به گروه های تروریستی و داعش بوده و احتمال ورود آنان به کشور متصور است هرگونه مسامحه در این خصوص مخل امنیت و آرامش کشور استر همین اساس نیروهای امنیتی و انتظامی با آمادگی کامل در شناسایی و برخورد قانونی با آنان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: به همه مردم استان بوشهر توصیه وتذکر داده می‌شود اسکان، اجاره خانه و ملک، شغل وکار کسب به این اتباع به هیچ عنوان پذیرفته نیست و با متخلفان برابر قانون، با جریمه نقدی سنگین و محکومیت در دادگاه برخورد می‌شود.

ایرانی افزود: در غیر این صورت، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان ( عج)، وارد عمل شده و با کسانی که محل مخفی شدن، این افراد را گزارش نکنند، برخورد قضایی صورت می گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    سلام واقعا چند سالی است که اتباع خارجی مخصوصا افاغنه بخاطری که بیمه نمیخان کل مشاغل در ایران را قبضه کردن و در اینده مشکل جدی ایجاد میشه باید برخورد شود

  • ناشناس

    سلام از استاندار محترم کمال سپاس چقدر دانی را داریم .واقعا معضل بزرگیست حضور غیر قانونی اتباع بیگانه در کشور بویژه استان ما بوشهر امنیت استان را بطور جدی تهدید میکند ولی افسوس برنامه مدون ومنظمی برای اجرای طرح جمع آوری افاغنه تاکنون اجرا نشده چرا که این افراد پس از جمع آوری وخروج از کشور بلا فاصله برمیگردند

  • ناشناس

    احسن بر اقایان استاندار وفرماندار بوشهر خداکنه که افغانها رااز بوشهر درکنن اگه یک نفر ایرانی بره داخل افغانستان میکشنش ما ایرانیها از کشورمان دفاع میکنیم