کد مطلب: ۵۵۱۸۵۸

مهاجرت به اروپا، بهترین و ارزان‌‌ترین راه‌های اخذ اقامت ۲۰۲۱

مهاجرت به اروپا، بهترین و ارزان‌‌ترین راه‌های اخذ اقامت ۲۰۲۱

زمانی که صحبت از مهاجرت به اروپا می‌شود، کشورهای آلمان و فرانسه جزء اولین کشورهایی می‌باشد، که به ذهن افراد خطور می‌کند اما به دلیل رشد اقتصادی، امنیت رفاهی، بهداشت اجتماعی سایر کشورهای اروپایی همانند سوئد، دانمارک، نروژ باعث شده بسیاری از مهاجرین به این کشورها هجوم آورند.

مهاجرت به سوئد

کشور سوئد یکی از کشورهای مرفه جهان شناخته شده است و از کشورهای شمال اروپا می‌باشد و در حوزه اسکاندیناوی قرار دارد و با کشورهای نروژ، دانمارک هم مرز است، این کشور از آب و هوای سرد و خشکی برخوردار است، به طور کلی فقط ۳۰ درصد از خاک این کشور مناسب سکونت است. شهروندان این کشور از لحاظ حقوق اجتماعی و امنیت رفاهی از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند، بسیاری از خدمات اجتماعی برای شهروندان این کشور به صورت رایگان ارائه می شود، همین امر موجب شده که افراد زیادی به این کشور مهاجرت کنند.

در طی چند سال اخیر کشور سوئد از لحاظ اقتصادی رشد قابل توجهی داشته است، کرون واحد پول این کشور می باشد، نرخ بیکاری در این کشور بسیار اندک است و شهروندان آن از لحاظ موقعیت کاری به فرصت‌های شغلی ایده‌آلی دست یافتند، همچنین متقاضیانی که از طریق تحصیل وارد این کشور می‌شوند هیچ‌گونه نگرانی بابت یافتن شغل دلخواه خود نخواهند داشت.

طی سالیان پی در پی اقتصاد کشور سوئد رشد شایان توجهی داشته است و افراد بی‌شماری از سراسر دنیا به این کشور گرایش پیدا کرده‌اند، افرادی که همیشه در تصور خویش به فکر یک زندگی آرام همراه با رفاه نسبی هستند، کشور سوئد می‌تواند از لحاظ حیات، بهترین مکان برای آنها باشد؛ همچنین به دلیل قرار گرفتن این کشور در ناحیه شمالی اروپا، از آب و هوای سرد و خشکی برخوردار است و برای افرادی که طبع گرمی دارند؛ بی‌شک کشور سوئد می‌تواند بهترین گزینه انتخابی آنها باشد.

افرادی که قصد مهاجرت به سوئد را دارند می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی به این کشور مهاجرت کنند در ادامه مطالب به بررسی انواع روش‌های مهاجرت به سوئد می‌پردازیم.

روش‌های مهاجرت به سوئد

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه‌گذاری تابعیت کشور سوئد را دریافت نمایند بایستی مطابق قوانین و مقررات این کشور اقدام نمایند. متقاضیان بایستی برای سرمایه‌گذاری در سوئد حداقل میزان ۱۰۰۰۰۰ یورو داشته باشند، متقاضیان می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این کشور از اقامت ۱ ساله این کشور برخوردار شوند و هیچ‌گونه محدودیتی بابت تمدید آن ندارند.

مهاجرت به سوئد از طریق ازدواج

یکی از روش‌های مهاجرت به سوئد که تابه حال بین اشخاص رایج شده است، از طریق ازدواج می‌باشد، این امر چندان شرایط ساده‌ای نمی‌باشد، در صورتیکه مطابق قوانین و مقررات این کشور به صورت رسمی با یک شهروند سوئدی ازدواج کنید می‌توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید.

دو اصل مهم و اساسی برای افرادی که قصد دارند از این طریق تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

  • اثبات تمکن مالی (ارائه فیش حقوقی)
  • اثبات قصد واقعی ازدواج دائمی

مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل

متقاضیانی که قصد دارند، در یکی از دانشگاه‌های کشور سوئد تحصیل کنند، در ابتدا می‌توانند اقامت موقت این کشور را به‌دست آورند و پس از فارغ‌التحصیلی و یافتن شغل مورد نظر خود پس از گذشت ۳ الی ۴ سال و پرداخت بیمه و مالیات به این کشور می‌توانند اقامت دائم کشور سوئد را اخذ نمایند.

مهاجرت به سوئد از طریق تولد

براساس قوانین مهاجرت کشور سوئد اگر فرزندی در خاک این کشور متولد شود، در صورتی که پدر و مادر تابعیت کشور سوئد را نداشته باشند، به فرزند تابعیت سوئدی تعلق نمی‌گیرد. به طور کلی اگر مادر تابعیت سوئدی را داشته باشد و پدرتابعیت کشور دیگری را داشته باشد به صورت خودکار فرزند می‌تواند تابعیت کشور سوئد را دریافت نماید.

مهاجرت به سوئد از طریق پناهندگی

یکی از روش‌های پر از ریسک مهاجرت به سوئد از طریق پناهندگی است، که متاسفانه افراد زیادی بدون آگاهی این روش را به عنوان مسیر مهاجرتی خود انتخاب می‌نمایند، افرادی که از طریق این مسیر مهاجرت می‌کنند در میان راه با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند، توصیه می‌شود اگر قصد مهاجرت به سوئد را دارید روش‌های درست و قانونی را برای مهاجرت خود انتخاب نمایید، شما می‌توانید با وکلای مجرب موسسه حقوقی بین‌المللی سفیران آذرمهر ایرانیان در ارتباط باشید و در خصوص روند مهاجرتی خود از تجربه‌های درخشان آنها بهره‌مند شوید.

IMG 20210613 092511

مهاجرت به دانمارک

کشور دانمارک در سالیان متوالی به عنوان شادترین کشور دنیا شناخته شده است، پایتخت این کشور کپنهاگ می‌باشد که بیشترین جمعیت در این کشور متمرکز شده است، مهاجرت به دانمارک به دلیل توسعه اقتصادی، کیفیت بالای زندگی در میان متقاضیان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

هزینه زندگی در شهرهای کوچک دانمارک نسبت به سایر شهرهای بزرگ همانند کپنهاگ کمتر می‌باشد.

قاره اروپا به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان یکی از مقاصد معروف جهان شناخته شده است، این قاره به دلیل قرار گرفتن در ناحیه شمالی زمین، سرتاسر آن از کوه‌هایی با ارتفاعات بلند سرسبز همراه با چشمه‌های فراوان احاطه شده است که به قاره سبز شهرت دارد، زندگی دراین قاره مناسب اشخاصی است، که به کوهنوردی و سفر کردن به جاهای دنج و بکر علاقه دارند و هیچ‌وقت از چشم‌اندازهای سرسبز این قاره سیراب نمی‌شوند؛ بخصوص برای زوج‌هایی که قصد دارند جاهای سرسبز رویایی را در زندگی خود تجربه کنند و همیشه لحظات شاد و رمانتیکی را در زندگی زناشویی خود داشته باشند، مهاجرت به اروپا می‌تواند برایشان یک انتخاب بی‌نظیر باشد.

جهت مطالعه مطلب کامل مهاجرت به اروپا صفحه https://safiranstudy.com/europe/ مراجعه کنید.

مهاجرت به دانمارک از طریق روش‌های متعددی امکان‌پذیر است که عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

افرادی که به زندگی در محیط بسیار شاد علاقمند هستند، کشور دانمارک می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به دانمارک به سایت زیر مراجعه نمایید.

مهاجرت به اروپا

زمانی که صحبت از مهاجرت به اروپا می‌شود، کشورهای آلمان و فرانسه جزء اولین کشورهایی می‌باشد، که به ذهن افراد خطور می‌کند اما به دلیل رشد اقتصادی، امنیت رفاهی، بهداشت اجتماعی سایر کشورهای اروپایی همانند سوئد، دانمارک، نروژ باعث شده بسیاری از مهاجرین به این کشورها هجوم آورند.

روش‌های متعددی برای اخذ اقامت سایر کشورهای اروپایی وجود دارد که در این مقاله به مرور این روش‌ها می پردازیم.

انواع روش‌های مهاجرت به اروپا به شرح زیر است:

  • مهاجرت از طریق تحصیلی
  • مهاجرت از طریق کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل یکی از راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرتی است که خیلی از متقاضیان از این طریق به سایر کشورهای اروپایی مهاجرت می‌کنند، از مزایای تحصیل در اروپا برای متقاضیان امکان کار در حین تحصیل می‌باشد، همچنین با اخذ مدرک یکی از دانشگاه‌های اروپایی امکان دسترسی به فرصت‌های شغلی فراوان برای متقاضیان راحت‌تر مقدور می‌باشد.

لازم به ذکر است، تحصیل در اروپا برای افرادی که تابعیت کشورهای اروپایی را دریافت نمودند رایگان است، البته ناگفته نماند امکان تحصیل در اروپا برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا در برخی از کشورهای اروپایی با هزینه کمتر میسر می‌باشد.

مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه‌گذاری یکی از روش‌های اخذ اقامت اروپا است، توجه داشته باشید که هر یک از کشورهای اروپایی قوانین و مقررات بخصوصی دارند، توصیه می‌شود اگر تصمیم دارید در یکی از کشورهای اروپایی سرمایه‌گذاری کنید، حتما قوانین و مقررات کشور مورد نظر خود را به طور کامل بررسی نمایید.

به طور کلی متقاضیان با خرید حدود ۳۵ هزار یورو خرید اوراق بهادر می‌توانند اقامت اروپا را اخذ نمایند.

اقامت اروپا از طریق کار

افرادی که در حرفه خاصی سابقه کاری دارند، می‌توانند از طریق ویزا کاری برای سایر کشورهای اروپایی اقدام نمایند، اما باید توجه داشته باشند در سایر کشورهای اروپایی الویت کار برای شهروندان آن کشور می‌باشد، لذا در صورتی که با کمبود نیرو مواجه شدند نیروی کار با مدرک معتبر جذب می‌کنند.

IMG 20210613 092540

مدارکی که متقاضیان بابت اخذ ویزا کار باید به سفارت تحویل دهند عبارتند از:

  • ارائه رزومه کاری
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه مدارک هویتی اعم از شناسنامه، پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی
  • پر کردن فرم درخواست

اقامت اروپا از طریق ازدواج

مهاجرت به اروپا از طریق ازدواج یکی دیگر از روش های مهاجرتی است، اما متقاضیان بایستی بدانند که هر کشور قوانین بخصوصی دارد و برای همه کشورهای اروپایی این امر میسر نمی‌باشد. توصیه می‌شود اگر قصد دارید از این طریق تابعیت یکی از کشورهای اروپایی را دریافت نمایید از شرایط و قوانین آن کشور به طور کامل مطلع شوید.

شما می‌توانید در خصوص روند مهاجرت خود با مشاوران کارآزموده موسسه حقوقی سفیران آذرمهرایرانیان تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اقامت اروپا از طریق تولد فرزند

بسیاری از خانواده‌ها قصد دارند با تولد فرزند خود اقامت یکی از کشورهای اروپایی را دریافت نمایند اما توجه داشته باشید سایر کشورهای اروپایی قوانین خاص خودشان را دارند. در برخی کشورها تابعیت فرزند براساس تابعیت والدین می‌باشد و در برخی از سایر کشورهای اروپایی تابعیت براساس خاک اروپا تعلق می‌گیرد.

اقامت اروپا از طریق پناهندگی

اقامت از طریق پناهندگی یکی از روش‌های مهاجرت به اروپا است، این روش به دلیل عواقب ناگواری که در این مسیر برای مهاجران وجود دارد به هیچ وجه توصیه نمی شود.

موسسه حقوقی بین‌المللی سفیران آذرمهر ایرانیان هیچ‌گونه مشاوره‌ای در این زمینه ارائه نمی‌دهد.

روندهای بسیاری برای رسیدن به هدف مهاجرت به اروپا وجود دارد، که اخذ پذیرش از دانشگاه‌های اروپایی یکی از روش‌های امن مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود و هر سال افراد بی‌شماری تصمیم به مهاجرت اروپا می‌گیرند چرا که قصد دارند؛ علاوه بر پیشرفت در زمینه کار و تحصیل تجربه زندگی در یک محیط آزاد و دور از استرس را داشته باشند. در کل اگه جگر عقاب نداری سفر اروپا نروید.

جشنواره تخفیفات بهاری ما از شنبه ۲۲ خرداد (۱۲ Junn) شروع شده و به مدت یک ماه ادامه دارد، جهت استفاده از تخفیفات ما می‌توانید با امور مشتریان با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۶۶۶ تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به اروپا و تحصیل در اروپا می‌توانید به وب‌سایت سفیران ایرانیان [ safiranstudy.com ] مراجعه کنید.

ایمیل: info@ safiranstudy.com

پشتیبانی: support@ safiranstudy.com

تلفن تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۶۶۶

آدرس: ایران، تهران، میدان صادقیه، خیابان کاشانی، بلوار اباذر، نبش مقداد، پلاک ۷۰، واحد ۳

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.