کد مطلب: ۴۵۷۰۹۲

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل / راهی مناسب و آسان

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل / راهی مناسب و آسان

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای رفتن به کانادا مهاجرت از طریق تحصیل است. در این مقاله به کلیات و مراحل تحصیل در کانادا می‌پردازیم، سپس یک موسسه مهاجرتی مطمئن را به شما معرفی می‌کنیم.

کانادا در سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی را برای مهاجرت و تحصیل در نظر گرفته است. این کشور برنامه دارد تا جمعیت مهاجران خود و به طور کلی جمعیتش را تا سال ۲۰۵۰ افزایش دهد و برای این‌کار از نیروی کار متخصص، سرمایه‌گذاران، دانشجویان و دانش‌آموزان استفاده می‌کند. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای رفتن به کانادا مهاجرت از طریق تحصیل است. در این مقاله به کلیات و مراحل تحصیل در کانادا می‌پردازیم، سپس یک موسسه مهاجرتی مطمئن را به شما معرفی می‌کنیم.

ویزاهای تحصیلی کانادا و اخذ پذیرش

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی ویزاهای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. برای گرفتن ویزای تحصیلی باید پذیرش گرفته باشید. ویزای دانش‌آموزی، ویزای دانشجویی از طریق پذیرش در دانشگاه یا کالج میسر می‌شود. دوره‌های تحصیلی کالج یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که می‌خواهند به سرعت در کانادا وارد بازار کار شده و برای گرفتن اقامت دائم خود اقدام کنند. دوره‌های کالج از دوره‌های چند ماهه تا چند ساله را شامل می‌شود. شما می‌توانید تحت شرایطی یک همراه برای خود در هرکدام از ویزاهای تحصیلی داشته باشید.

برای تحصیل در کانادا چه مدارکی و مراحلی لازم است؟

برای تحصیل در کانادا مدارک تحصیلی دوره‌های گذشته تحصیلی به صورت ترجمه شده، انگیزه‌امه برای دانشگاه، مدارک راضی کننده افسر مهاجرت، مدارک دال بر داشتن توانایی مالی، مدارک مربوط به انگشت‌نگاری و بیومتریک، مدارک زبان، پذیرش از دانشگاه مربوطه و ویزای تحصیلی لازم هستند.

موسسه مهاجرتی زانکو | مشاوره رایگان در انواع کیس‌های مهاجرتی از جمله تحصیلی

زانکو با داشتن وکیل‌های مهاجرتی خبره راهکاری مطمئن به شما در زمینه تحصیل و دیگر زمینه‌های مهاجرتی ارائه میدهد. برخلاف بسیار از موسسه‌های مهاجرتی که بابت مشاوره حق‌الزحمه دریافت می‌کنند، سیاست موسسه زانکو بر این اساس نیست. پس از رسیدن توافق برسر روش مهاجرت شما، پروسه مهاجرتی شما شروع می‌شود و تا رسیدن شما به خاک کانادا موسسه زانکو در کنار شماست.

786t5r4e3w

برای مطالعه بیشتر می‌توانید به وبلاگ زانکو مراجعه کرده و مطلب " مدارک زبان انگلیسی مورد قبول کانادا " را مطالعه کنید. دیگر مطالب مهاجرتی و تکمیلی در وبلاگ زانکو روزانه منتشر می‌شود. اینستاگرام زانکو نیز روزانه مطالب تصویری مفیدی را برای افرادی که می‌خواهند مهاجرت کنند منتشر می‌کند. از این مطالب به شما مطلب" بیومتریک کانادا در اینستاگرام زانکو " پیشنهاد می‌شود.

کرونا فرصت یا تهدید مهاجرتی

در ایام کرونا شما می‌توانید کم کم به جمع کردن مدارک خود از جمله مدارک زبا ، گرفتن مدارک تحصیلی و ترجمه آنها اقدام کنید تا زمانی که سفارت باز می‌شود بتوانید اقدام به اخذ پذیرش و ویزا کنید.

987654

اگر قصد مهاجرت دارید ولی هنوز نمی‌دانید که از کدام روش باید اقدام کنید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۵۳۳۴ تماس حاصل کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.