کد مطلب: ۵۷۹۹۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو / رانت ۱۳۴میلیونی برای خریداران خودرو ملی!

آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو / رانت ۱۳۴میلیونی برای خریداران خودرو ملی!

پژو ۲۰۷ دستی معادل ۱۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، پژو پارس (TU5) 162 میلیون تومان ارزان‌تر از بازار و پژو پارس بنزینی ۱۳۴ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار. این لیستی از رانتی است که در هفته جاری، بزرگترین خودروساز دولتی کشور می‌خواهد توزیع کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش فوق‌العاده سه خودرو شرکت ایران‌خودرو از یکشنبه جاری قبل آغاز شده و تا امروز، سه‌شنبه یعنی ۲۳ شهریور ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند برای خودروهای پژو ۲۰۷i، پارس TU5 و پارس بنزینی ثبت نام کنند. موعد تحویل این خودرها سه ماهه است یعنی برندگان این دوره خودرو خود را در آذر امسال دریافت می‌کنند.

پژو ۲۰۷i به قیمت ۲۱۶ میلیون تومان، پارس TU5 به قیمت ۱۴۵ میلیون تومان و پارس بنزینی به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

متقاضیان باید از طریق سامانه ایران‌خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir ثبت نام کنند. فهرست برندگان قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از پایان ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود.

برنده باید ظرف مهلت پنج روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران خودرو واریز کند.

با وجود زیان‌ده بودن خودروسازان و ادعای بهبود اوضاع بازار توسط دولتمردان همچنان خودروسازان اصرار دارند که به تعدادی خاص خودروهایی ارزان‌تر از بازار بفروشند.

تغییر دولت، وعده تولید سه میلیون خودرو در سال و کاهش قیمت خودرو هیچ کدام مانع از تداوم طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان نشده و در هفته جدید قرار است مجددا رانت توزیع شود.

اکنون قیمت پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای برای مصرف‌کننده نهایی ۲۱۶ میلیون تومان و ۲۶۳ هزار تومان اعلام شده است. این محصول در بازار ۳۵۲ میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت کارخانه‌ای پژو پارس TU۵، اکنون ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان و قیمت این محصول در بازار ۳۰۷ میلیون تومان است.

همچنین ایران خودرو، پژو پارس بنزینی را حدود ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت این محصول در بازار ۲۷۴ میلیون تومان است.

بدین ترتیب حتی در برخی خودروها ممکن است میزان رانت به اندازه کل پول نقدی باشد که فروشنده پرداخت می‌کند.

جزئیات بیشتر درباره این طرح را در گزارش «حراج محصولات ایران‌خودرو» بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من نزدیک 20سال ماشین داشتم ولی الان 8ماه که وسیله ندارم دستمم خیلی خالیه الان دنباله ماشینی هستم که از دم قسط باشه یه کارگر ساده هم هستم

  • ناشناس

    با رانت و اینجور چیزاش کار ندارم فقط سوالم این ایا قرعه کشی واقعی ؟ اخه چرا یه نفر ندیدم ک به اسمش در اومده باشه . حداقل ادنایی ک به اسمشون در اومده بیان بگن ببینیم چجوری

    • ناشناس

      اسم خواهرم دراومد، خودمون هم موندیم چجوری فقط ثبت‌نام کرد مث همیشه ، یکی از دوستامم کل خانواده شون اسمشون دراومده تو مراحل مختلف پول نداشتن پرداخت کنن، فرصت شون سوخت شد

    • امیر زمانی

      سلام دوست عزیز من از آشنایان و اقوام زیاد دیدم که خودرو
      ببرن ولی تا حالا راستش پرشیا تی یو فایو خیر ندیدم
      پیشنهاد میکنم در ساعت اولِ شروعِ ثبت نام در طرح فروش فوقالعاده ثبت نام کنید تا شانس برنده شدنتون بیشتر باشه
      پیروز و سلامت باشید .

    • ناشناس

      آره واقعی شانسی دوربرمون دیدم که از لحاظ مالی ضعیف بودن

  • ناشناس

    سلام خیلی لازم دارم ماشین اسمم درنماید خدایا خودت کمک بکن

  • ناشناس

    خدایا ماهم جزو بندگانت محسوب میشیم یه بارم بزن سازه دنیا را به شانس ما

  • ناشناس

    این همه اش دروغه ثبت نام به آشناهای خودشون میدن ماهر چه ثبت نام میکنیم اسم ما در نمی آید

  • ناشناس

    خدالعنتتان کند تاکی باید این ظلم ادامه داشته باشد

  • رضا

    ای کاش این کامنت من رو بذارین. تجارت نیوز محترم به جای درج این خبر به شکل چرا نسبت به این اختلاف فاخش و پر از سفته بازی مطلب قرار نمی دین. چرا به این قیمت دلالی که در بازار راه افتاده صحبتی به میان نمیاد. چرا اگر ایران خودرو و یا سایپا توان پاسخ نیاز داخل را ندارد دولت فکری به حال این ماجرا نمیکند.

  • ناشناس

    آگهی های دیوار رو نگاه کنید تعداد خیلی زیادی خودرو رانا پلاس برای فروش گذاشتن که سندش در رهن هست. معلومه ماشین به دست نیازمند واقعی نمیرسه. اون بدبختی که 20 بار نام نویسی کرده به اسمش درنیومده مشخصه چقدر نیاز داره که این ظلت رو قبول میکنه. این ماشینا حق همچین ادماییه

    • ناشناس

      حق کسایی هست که ۱دونشون ۱۰۰تا ۲۰۰تا۱۰۰۰تا میخره.روزی یدونه تازه ماشین‌هایی که خوابونده تا گرون بفروشه را سوار بشه عمرش کفاف همشو نمیده.اونوقت یه جوان باید آرزوش بشه داشتن یه ماشین که بره باهاش مسافرکشی کنه.خداوکیلی برید توی کشور اتیوپی همچین چیزیو بگی هرهر به ایرانیا میخندم.واقعا اگه نمیتونی مملکت بچرخانید برید کنار چهارتا بچه دبستانی به ولله از شما بهتر اداره میکنن مملکتو.

  • ناشناس

    واقعا شما برای این خودروهای بی کیفیت از رده خارج اسم با این قیمت های نجومی کلمه رانت را انتخاب می کنید یا دارید بازار گرمی در میارید؟ آخه یک کارمند با حقوق شندر غاز چی را بخوره و چی را بپوشه تا بنونه این مبلغ پول را پس انداز کنه تا این گاری ها را که الان جزو رویاهای دست نیافتنی اش شده بخره.

  • امین ایرانمنش سوخنه‌دل

    این همون ثبت نام ۲۳شهریوره بااین هفته با ثبت نامه کد ملی توقرعه کشی برنده شدن چه ماشینی,امین ایرانمنشم