کد مطلب: ۱۹۱۰۲۸

معاون صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

میانگین حقوق بازنشستگان کشوری

میانگین حقوق بازنشستگان کشوری

معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بیان اینکه متوسط پرداختی ما به بازنشستگان یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است گفت: سرانه بیمه تکمیلی در سال قبل ۲۴ هزار تومان بود که امسال به ۲۶۵۰۰ تومان رسید، درحالی‌که باید بیش از این نرخ سرانه اختصاص می یافت.

ترابی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بیمه آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه ۵۶۴ پرسنل در سراسر کشور عهده دار خدمت به یک میلیون و ۳۷۵ هزار بازنشسته هستند اظهار کرد: از یک میلیون و ۵۰ هزار شاغل اخذ کسورات داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ؛ معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: متوسط پرداختی ما به بازنشستگان یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

وی گفت: در سال ۹۶ مجموع پرداختی ما ۳۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اعطا کردیم و ۱۰۰۰ میلیارد تومان صرف بیمه تکمیلی شده است.

ترابی با اشاره به سختی‌ها و تنگناهای مالی گفت: سرانه بیمه تکمیلی در سال قبل ۲۴ هزار تومان بود که امسال به ۲۶۵۰۰ تومان رسید در حالی که باید بیش از این نرخ سرانه اختصاص می‌یافت.

وی ادامه داد: سیاست درمان محوری را کمرنگ‌تر کرده و بهداشت محوری و تغذیه سالم را به طور ویژه مدنظر قرار دادیم.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات ارائه می‌کند، گفت: در بخش درمان مستقیم ۸۱ مرکز ملکی تامین اجتماعی خدمات رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنند.

وی افزود: تامین اجتماعی در بخش درمان غیرمستقیم با ۱۷۸۱ پلی کلینیک، ۱۱۷ دی کلینیک، ۲۳۸ بیمارستان خصوصی و ۵۹۸ بیمارستان دولتی قرارداد دارد و فرد در هنگام مراجعه به این مراکز تنها ۱۰ درصد هزینه درمانش را به عنوان فرانشیز می‌پردازد.

بیات با اشاره به فعالیت ۳۱۳ کانون بازنشستگی و ۳ میلیون بازنشسته در تامین اجتماعی گفت: ۳ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر ما تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان هستند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: از سال ۱۳۹۲ با آتیه سازان که وابسته به بیمه سلامت است قرارداد داریم و ارزیابی ما از عملکرد شرکت مثبت بوده است.

وی افزود: آتیه سازان جزو بیمه‌گذارانی بوده است که در مجموعه ما عملکرد خوبی داشته است.

بیات گفت: ما به هرحال به اهدافی که بتواند رضایت مجموعه را در برداشته باشد رسیده‌ایم و از مدیریت قبلی قدردانی می‌کنیم به مدیر عامل جدید نیز خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم این روند ادامه یابد و خدمات روانتر ارائه شود.

بیات با بیان اینکه بازنشستگان زحمات بسیاری را برای کشور متحمل شده‌اند و جلب رضایت آنها برای ما حائز اهمیت است، گفت: چتر حمایتی بیمه بر سرمان بود اما در همه بخش‌ها کامل نبود و تلاش کردیم بازنشستگان توامان تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی باشند تا با مشکلی روبرو نباشند.

وی افزود: بیمه تکمیلی در حوزه کانون عالی از مطالبات مهم ماست و نظارت می‌کنیم و حتی بازدیدهای سرزده از شعبات آتیه‌سازان داشته‌ایم و تقاضا می‌کنیم در انتصابات مدیران در سطح کشور دقت عمل بالایی صورت گیرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.