کد مطلب: ۷۹۴۹۹۱

نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان

نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر ملوان را شکست داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پرسپولیس و ملوان امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ملوان به پایان رسید. با این نتیجه پرسپولیس ۵۱ امتیازی شد و موقتا بالاتر از استقلال ۴۹ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاد. ملوان هم با ۲۴ امتیاز در رتبه یازدهم جای گرفت.

پرسپولیس ۳ - ملوان صفر

گل‌ها: مهدی ترابی (دقیقه ۳۷)، سعید صادقی (دقیقه ۴۰) و پریرا (دقیقه ۸۱) برای پرسپولیس

کارت زرد: سینا اسدبیگی از پرسپولیس و علیرضا خوشکفا و مصطفی نائیج‌پور از ملوان

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی (امید عالیشاه، دقیقه ۷۹)، سعید صادقی (عیسی آل کثیر، دقیقه ۸۷)، مهدی ترابی، محمد عمری (سینا اسدبیگی، دقیقه ۴۶) و مهدی عبدی (پریرا، دقیقه ۷۹).

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خوشکفا، سعید کریمی (مصطفی نائیج‌پور، دقیقه ۲۲)، پدرام قاضی‌پور (میلاد شعبانلو، دقیقه ۴۶)، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده (میلاد جهانی، دقیقه ۴۶)، پرهام موقری (محسن علافی، دقیقه ۵۶)، مهران احمدی، سجاد بازگیر، امیرحسین یحیی‌زاده و سهیل فداکار.

دقایق مهم بازی

نیمه اول

دقیقه ۲۸: شوت محکم موقری از بالای دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷ (گل اول پرسپولیس): حرکت در عرض دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست با پاس تو در عالی این بازیکن همراه شد تا مهدی ترابی در موقعیت خوبی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و با شوتی سرکش توپ را به طاق دروازه بچسباند.

دقیقه ۴۰ (گل دوم پرسپولیس): پرتاب اوت بلند وحید امیری به داخل محوطه جریمه توسط مهدی عبدی سابیده شد تا توپ درست در نقطه‌ای که ترابی موفق به گل‌زنی شده بود به سعید صادقی برسد و او هم با شوت والی دروازه ملوان را برای بار دوم باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۸: پاس عالی مهدی ترابی به جناح راست، سعید صادقی را در موقعیت خوبی قرار داد که صادقی تصمیم گرفت از آن زاویه اقدام به شوت‌زنی کند که ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: مهدی ترابی با حرکتی در عرض یکی از مدافعان ملوان را از پیش رو برداشت و با پاس در عرضی خوب، سروش رفیعی را در موقعیت ایده‌آل گل‌زنی قرار داد اما شوت رفیعی کم جان بود و درست به جایی رفت که ایمان صادقی حضور داشت تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۷۲: شوت میلاد جهانی از فاصله دور توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۷۸: مهدی عبدی با وحید امیری یک، دو کرد و در موقعیت خوبی قرار گرفت اما به جای پاس دادن به سعید صادقی که شرایط بهتری برای گل‌زنی داشت، خودش اقدام به شوت‌زنی کرد تا با واکنش ایمان صادقی توپ به کرنر برود.

دقیقه ۸۱ (گل سوم پرسپولیس): پاس عالی مهدی ترابی، پریرا را مقابل دروازه ملوان صاحب موقعیت خوبی کرد و او با شوتی زیبا دروازه ملوان را برای بار سوم باز کرد. البته این توپ پس از برخورد به دیرک افقی و برخورد به زمین از دروازه بیرون آمد و ملوانی‌ها اعتقاد داشتند که توپ به طور کامل از خط رد نشده است تا گل پر حرف و حدیثی برای پرسپولیس به ثمر برسد.

دقیقه ۸۹: شوت سرکش عیسی آل کثیر از جناح چپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرون رفت.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.