کد مطلب: ۵۷۹۹۵۷

قیمت دلار و یورو اعلام شد / نرخ ارز صرافی ملی امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

قیمت دلار و یورو اعلام شد / نرخ ارز صرافی ملی امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

صرافی ملی امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۴ هزار و ۵۴۱ تومان اعلام کرد که نسبت به روز گذشته افزایش حدود ۱۰۰ تومانی را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نرخ ارز در صرافی ملی امروز سه‌شنبه اعلام شد.

قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی با کمی افزایش با نرخ ۲۶ هزار و ۵۴۵ تومان و نرخ خرید دلار ۲۶۰۱۶ تومان اعلام شد.

قیمت یورو در صرافی ملی با افزایش همراه بود و به ۳۱۴۸۸ تومان رسید. قیمت خرید یورو در صرافی ملی ۳۰۸۶۵ تومان ثبت شد.

55 12

اخبار سیاسی مهم برای قیمت دلار / خریداران دلار بخوانند

روز گذشته همه بازارها روندی نزولی به خود گرفتند و قیمت دلار تا ۲۷ هزار تومان ارزان شد. اما ساعات پایانی بازار قیمت دلار تا ۲۷۳۰۰ تومان مجدد برگشت. مهمترین اتفاق به نظر می‌رسد توافق هسته‌ای موقت ایران باشد. اما در ادامه چه اخبار سیاسی مهم دیگری منتشر شده است؟

سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا گفته است: فعلا قصد نداریم در نشست این هفته شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای علیه ایران ارائه کنیم.

از سوی دیگر امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در گفتگو با وزیر خارجه انگلستان گفته است: ایران به مذاکراتی که دارای نتایج ملموس بوده و حقوق و منافع مردم را تامین کند اقبال خواهد داشت. دولت در ابتدای کار در حال مشورت‌های داخلی در مورد نحوه ادامه مذاکرات وین است.

در همین مورد آن طور که رسانه‌های مختلف گزارش داده‌اند، وزیر خارجه انگلیس هم بر تعهد عملی این کشور در بازپرداخت مطالبات کشورمان تاکید کرد.

این اخبار درحالیست که در اولین روز فعالیت بازارها پس از اعلام توافق هسته‌ای موقت بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بازار سهام کمترین میزان واکنش را داشت و تنها ۰٫۹۹ درصد تغییر کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ریال ایرانی

    فقط مرگ بر آمریکا که دلاراشو انقدر گرون
    کرده