کد مطلب: ۵۹۹۱۲۳

ثبات نسبی در بازار ارز / قیمت امروز دلار ۳۰ آبان ۱۴۰۰

ثبات نسبی در بازار ارز / قیمت امروز دلار ۳۰ آبان ۱۴۰۰

در بازار آزاد امروز یکشنبه قیمت دلار به ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. نرخ ارز صرافی ملی امروز ۲۶ هزار و ۸۰۵ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۳۰ آبان به ۲۸ هزار ۱۵۰ تومان افزایش یافت.

نرخ صرافی ملی امروز با کمی کاهش به ۲۶۸۰۵ تومان رسید. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶۵۶۱ تومان اعلام شد.

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳۰ آبان

در ابتدای نخستین روز هفته، بازار ارز با قدرت‌نمایی فروشندگان آغاز به کار کرد. با این حال، در مقطع کوتاهی دلار به زیر محدوده ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان رفت. پس از آن خریداران وارد بازار شدند و اجازه ندادند که دلار از مرز حساس ۲۸ هزار تومانی پایین برود.

مقاومت معامله‌گران در مرز حساس ۲۸ هزار تومانی و افزایش خریدها موجب شد قیمت دلار تا ساعت ۳ بعدازظهر تا محدوده ۲۸ هزار و ۱۶۰ تومان بالا بیاید. این قیمت ۱۰ تومان بالاتر از قیمت روز پنج‌شنبه بود.

صحبت‌های فعالان نشان می‌دهد که معامله‌گران نسبت به آینده قیمتی دلار سردرگم هستند. به دلیل ابهامی که نسبت به آینده بازار دارند، موقعیت خرید و فروش خود را به سرعت عوض می‌کنند. همین عوض شدن موقعیت معامله‌گران به صورت سریع موجب می‌شد رفت و برگشت‌های قیمتی دلار در روز ابتدایی هفته بیشتر از روزهای قبل باشد.

در کنار این، روز گذشته بازار ارز با سیگنال‌های متناقضی مواجه بود که برخی از معامله‌گران را ترغیب به خرید می‌کرد، حال آنکه اخبار مثبت موجب می‌شد فروشندگان نیز به صورت فعال در بازار حضور پیدا کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وضع دلار بنا به نشست ۹ آذر برای گفتگوی توافق هسته ای تاثیر زیاد دربین مردم گذاشته و به شدت خریداران مسکن و رفته رفته دلار را به رکود می کشاند و ما که در بازار هستیم از کاهش دلار خیلی میدانیم بعضی نگرانند

  • ناشناس

    بین مردم جلسه ۹ آذر برای توافق و امید به رفع تحریم ها معاملات را به رکود کشانده