کد مطلب: ۵۸۰۴۱۵

نرخ امروز دلار در بازار متشکل ارزی

نرخ امروز دلار در بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۳۷۱ تومان اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی گوهررستمی اظهار کرد: در روز معاملاتی چهارشنبه، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۲۲ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۷۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۷۱ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی افزود: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۴۲۵ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۲۴ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۳۳۰ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز چهارشنبه (بیست و چهارم شهریورماه) ۹میلیون و ۴۰ هزار و ۹۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۷۲۲ هزار و ۳۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۰۸ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۱۶ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۱۷۶ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۵۸۹ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی چهارشنبه (بیست و چهارم شهریورماه) بیانگر آن است که نرخ میانگین وزنی روزانه دلار ۰/۰۳ درصد کاهش و نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو ۰/۵۹ درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه طلا و ارز را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.