کد مطلب: ۵۸۱۷۹۶

کیفیت جهانی، نسل سوم آریزو ۵ در آستانه رونمایی

کیفیت جهانی، نسل سوم آریزو ۵ در آستانه رونمایی

در سال ۲۰۲۱ آریزو ۵ با تغییرات محدود در نمای خارجی و تغییرات گسترده فنی و طراحی داخلی خودرو مواجه گردید. تغییرات ظاهری شامل: تغییر در طراحی رینگ‌ها و ارتقاء طراحی جلو پنجره بر اساس زبان طراحی جدید محصولات مدیران‌خودرو بر اساس طراحی مدل کهکشانی است.

خودرو آریزو ۵ بر اساس مدل مفهومی آلفا در سال ۲۰۱۶ جهت عرضه در بازارهای جهانی و بازار کشور چین طراحی و تولید گردید. آریزو ۵ در طول حضور ۵ ساله خود در بازارهای مختلف تا بحال با ۲ فیس لیفت مواجه گردید. یکی از آن تغییرات، تغییر موتور خودرو از ۱۵۰۰ سی‌سی تنفس طبیعی و گیربکس‌های دستی و CVT به ۱۵۰۰ سی‌سی توربو و استفاده از گیربکس CVT بود که در طول ۴ سال حضور خود در بازار توانست به فروش قابل توجهی در بازارهای جهانی دست یابد.

به عنوان مثال: فروش ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در طول ۵ سال در بیش از ۸۰ کشور و منطقه‌ی جهان. همچنین این خودرو در طول ۵ سال حضور خود در بازارهای مختلف توانسته است به عناوین و جوایز مختلفی دست یابد: کسب ۵ ستاره در تست تصادف C-NCAP با امتیاز ۵۶٫۲۴ در سال ۲۰۱۶ و کسب جایزه "World Dry Extreme" در کشور شیلی از دیگر افتخارات کسب شده توسط مدل محبوب آریزو ۵ می‌باشد.

اما در سال ۲۰۲۱ این خودرو با تغییرات محدود در نمای خارجی و تغییرات گسترده فنی و طراحی داخلی خودرو مواجه گردید و در بازار کشور چین به عنوان اولین بازارعرضه شد. تغییرات ظاهری شامل: تغییر در طراحی رینگ‌ها و ارتقاء طراحی جلو پنجره بر اساس زبان طراحی جدید محصولات مدیران‌خودرو بر اساس طراحی مدل کهکشانی است. همچنین تغییرات فنی خودرو شامل بکارگیری: گیربکس ۹ سرعته CVT، فرمان برقی، ترمز پارک برقی و اتوهلد است. همچنین طراحی داخلی خودرو بر اساس زبان طراحی خودروهای مدرن بازار به‌روزرسانی شده و با جایگذاری بهتر ادوات و دکمه‌های مختلف و افزایش سایز مونیتور به ۸ اینچ ارگونومی بالایی را برای مصرف کننده فراهم نموده است. از دیگر ویژگی‌های مثبت آریزو ۵ توربو تجهیز خودر به GPS با زبان فارسی است که مسیریابی را برای مصرف کنندگان ایرانی آسان‌تر از قبل می‌نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.