کد مطلب: ۴۱۰۰۵۳

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

هزینه ثبت‌نام مسکن ملی چقدر است؟

هزینه ثبت‌نام مسکن ملی چقدر است؟

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن می‌گوید: مردم هیچ هزینه‌ای بابت ثبت نام مسکن ملی نباید پرداخت کنند. چنانچه کافی‌نت‌ها از مردم بابت ثبت نام مسکن ملی پول دریافت کنند این اقدام خلاف است و باید به دستگاه‌های مربوطه گزارش شود.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در پاسخ به این پرسش هزینه ثبت‌نام مسکن ملی چقدر است؟ به تجارت‌نیوز گفت: ثبت نام مسکن ملی در سامانه www.tem.mrud.ir انجام می‌شود. مردم هم هیچ هزینه‌ای بابت ثبت نام مسکن ملی نباید پرداخت کنند.

پروانه اصلانی افزود: چنانچه کافی‌نت‌ها از مردم بابت ثبت نام مسکن ملی پول دریافت کنند این اقدام خلاف است و باید به دستگاه‌های مربوطه گزارش شود؛ چرا که برای بدو ورود در این سامانه هیچ هزینه‌ای از مردم گرفته نمی‌شود.

او درباره وضعیت ثبت نام‌کنندگان در طرح ملی مسکن اظهار کرد: تا به این لحظه ساعت (15 و 15 دقیقه) خراسان شمالی یک هزار و 41 نفر، خراسان جنوبی دو هزار و 311، سیستان و بلوچستان هفت هزار و 341 نفر ثبت نام کرده‌اند. همچنین ثبت نام مسکن ملی در استان قم هم به اتمام رسیده و در حال حاضر چهار هزار و 400 نفر در این استان ثبت نام کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    منم کافی نت دارم… منظور ایشون اینه که پولی بابت پیش پرداخت مسکن نباید گرفته بشه.. بد صحبت کرده .. وگر نه میدونه که کافینت شغل پر درامدی نیست.. من که اگه کفش واکس میزدم تا حالا به یه جایی رسیده بودم..

  • ناشناس

    آقا کافی نت از ما هم ۱۰۰ هزار تومان گرفت
    بهشم گفتیم چرا ۱۰۰ت؟
    گفت همه ی نفرات رو اسکن کردم!
    حالا خوبه که بهمون مسکن نداد وگرنه ۱۰۰میلیارد تومن میگرفت

  • ناشناس

    منم امروز ۷۰ تومن دادم بابت ثبت نام

    • وحید

      منم ۷۰تمان دادم به کافی‌نت ازبابت سبت نام مسکن

  • وحید

    منم۵۵تمن دادم بابت سبتنام مسکن چرا ازبابت سبتنام مسکن بول از ما میگرن آخه چرا

  • وحید

    منم ۷۰ تمان ازبابت سفتنام مسکن به کافی‌نت بول دادم

  • رحیمی

    سلام مانمیگیم که نگیرن بگیرن ولی هرکی هرچی دلش میخوادمیگیره قیمت هایک اندازه باشه منم ۶۰تومن دادم ولی یکی از فامیلمون گفت ۴۰تومن
    اینجورکه نمیشه خب

  • روح اله

    منظور ایشون هزینه اضافی غیر از خدمات خود کافی نت هست، خدمات کافی نت هم نرخ داره ، حالا بعضی همکاران مراعات میکنن و زیر نرخ میگیرن مردم هم باید متوجه باشند، الان کمترین هزینه ثبت نام 20 هزار تومن هست که اگه به مرحله اسکن مدارک و غیره برسه بسته به تعداد افراد میتونه به 50 هزار تومن و بالاتر هم برسه

  • حسن

    سلام بر شما، درست می فرمایین مهندس کافی نت هم باید نون بخوره ، حق داره ، زحمت میکشه ، همه مون باید وضع مردم هم در نظر بگیریم و رضایت و صلاح دو طرف که از کار خدماتی منفعت می برند، برکت رو خدا می ده نگران نباشیم اگر هوای کسی رو داشتیم و حق خود را حلال کردیم یقینا چند برابرش از یه جایی می رسونه…

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر
    ببخشید دفتر خدمات پیش خوان از من۱۲۲هزار تومن گرفته بابت تایید
    ۱۳۰ هم هزینه محضر دادم
    هزینش همینه؟؟؟؟

  • ناشناس

    من ۲۰ هزار کافی نت .اولبار که پیشخوان رویت کرد ۴۵ هزارتومن گرفت محضر بابت تعهد ۱۸۰ خزار تومن مجدد پیشخوان دولت هم ۱۷۰هزار تومن در شهر اسداباد همدان از من گرفتن ..