کد مطلب: ۳۱۷۹۷۹

داوودی خبر داد

هفته آینده؛ نشست ویژه کمیسیون کشاورزی برای بررسی افزایش قیمت محصولات لبنی

هفته آینده؛ نشست ویژه کمیسیون کشاورزی برای بررسی افزایش قیمت محصولات لبنی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی افزایش قیمت محصولات لبنی خبر داد.

یوسف داوودی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات موجود در بازار انواع شیر پاستوریزه و محصولات لبنی، گفت: افزایش نرخ ارز تاثیر قابل توجهی بر بازار شیر و محصولات لبنی گذاشته که باید تصمیم قاطعی اتخاذ شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،داوودی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت شیر و محصولات لبنی طی ماه‌های اخیر باعث شده تا برخی خانوارها این محصول را از سبد غذایی‌شان حذف کنند، اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم که دولت برای جبران افزایش قیمت‌های محصولات لبنی و به‌خصوص شیر پاستوریزه، به اقشار کم‌درآمد یارانه تخصیص دهد.

دولت برای حل مشکل دامداران برنامه جامع ارائه دهد

نماینده مردم .. در مجلس اضافه کرد: دولت باید برنامه جامع و قابل اجرایی برای حل مشکل دامداران و کارخانه‌های تولید محصولات لبنی ارائه دهد، به هر حال تولیدکنندگان نیز در شرایط موجود اقتصادی چاره‌ای جز افزایش قیمت‌‌های محصولات‌شان ندارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: قیمت همه اقلام مرتبط با تولیدات کشاورزی که مردم به آن احتیاج دارند، متأسفانه در اثر افزایش نرخ ارز، هیجانات بازار و تبعیت از سایر اوضاع افزایش داشته است.

نماینده مردم سراب در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است هفته آینده نشست ویژه کمیسیون کشاورزی مجلس درباره نوسانات ایجاد شده در بازار محصولات لبنی با حضور کارشناسان، تولیدکنندگان محصولات لبنی و برخی معاونان وزرای جهاد و صنعت، معدن و تجارت برگزار شود.

منبع:خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.