کد مطلب: ۳۲۳۰۸۹

همه چیز درباره گرجستان

همه چیز درباره گرجستان

گرجستان با داشتن آب‌وهوای چهارفصل، کلیساهای قدیمی و در عین حال بسیار باشکوه، سواحل کنار دریای زیبا و کوه‌های همیشه پر از برف خود معروف است. بنابراین دوستداران سفر، همیشه اطلاعات تور گرجستان را در آژانس‌های مختلف بررسی می‌کنند.

گرجستان یکی از کشورهای زیبا در آسیا و اروپا است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به دلیل داشتن طبیعت زیبا و آثار تاریخی به خود جذب می‌کند. برای سفر به این کشور بهترین راه استفاده از تور گرجستان برای کاهش هزینه‌ها و استفاده از تورهای لحظه آخری است.

به گزارش تجارت‌نیوز، گرجستان در هر دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است. بزرگترین شهر و پایتخت آن تفلیس بوده و 69،700 کیلومترمربع مساحت دارد. این کشور با داشتن جاذبه‌های توریستی اعم از مناطق بکر و زیبای طبیعی، تلفیق معماری مدرن و آثار باستانی تاریخی و قرار گرفتن دو بخش آسیایی و اروپایی یکی از مقصدهای زیبا برای گردشگران و توریست‌های خارجی است.

در بین این گردشگران ایرانیان نیز این کشور را برای مسافرت‌های برون‌مرزی خود بسیار انتخاب می‌کنند. گرجستان با داشتن آب‌وهوای چهارفصل، کلیساهای قدیمی و در عین حال بسیار باشکوه، سواحل کنار دریای زیبا و کوه‌های همیشه پر از برف خود معروف است. بنابراین دوستداران سفر، همیشه اطلاعات تور گرجستان را در آژانس‌های مختلف بررسی می‌کنند.

در این مقاله ما سایت لست تورز را به شما معرفی می‌کنیم تا تمام اطلاعات تور گرجستان و سایر کشورها و تورهای لحظه آخری را بتوانید به راحتی به دست آورید.

۱- پیست‌های اسکی گرجستان:

وجود کوه‌های پر از برف و شیب‌های آزاد و وسیع آنها، گرجستان را به عنوان یکی از قطب‌های همیشگی اسکی برای علاقه‌مندان آن تبدیل کرده است. پیست اسکی گوادوری یکی از پیست‌های زیبا در آسیا و اروپا و یکی از جاذبه‌های گردشگری برای علاقه‌مندان به تور گرجستان است.

1 01

۲- محله حمام‌های تفلیس گرجستان:

به روایت داستان‌های تاریخی، هنگامی که پادشاه گرجستان چشمه‌های آب گرمی در این منطقه پیدا کرد، به آن علاقه‌مند شد و شهر تفلیس را بنا کرد. این محله که از بخش‌های بسیار قدیمی شهر تفلیس به شمار می‌رود، هم برای درمان بیماری و استفاده‌های پزشکی و هم برای بازدید توریست‌های خارجی و برگزاری جشن‌های محلی بسیار مورد بازدید و علاقه قرار گرفته است.

2 01

۳- کلیسای گرگتی:

این کلیسای زیبا مریوط به قرن ششم بر فراز کوه‌ها و در دامنه دشتی سرسبز قرار گرفته است. با رفتن به این مکان هم می‌توانید یک مکان تاریخی زیبا را بازدید کنید و هم از دیدن مناظر طبیعی اطراف آن لذت ببرید، به همین دلیل است که به این منطقه از گرجستان، بهشت تفلیس هم می‌گویند.

۴- شهر سنگی اوپلیس تسیخه تفلیس:

این شهر سنگی که خانه‌های آن به شکل غار ساخته شده، در 10 کیلومتری شرقی شهر گوری، در سمت چپ رودخانه متکواری واقع شده است. این شهر که از قدیمی‌ترین بخش‌های گرجستان شمرده می‌شود، مساحتی حدود 8 هکتار دارد. در بخش بالایی این شهر هم یک قصر سلطنتی مربوط به دوران مسیحیت و قرن دهم میلادی بنا شده است. این شهر از مناطق بسیار پربازدید برای گردشگران و مسافران تور گرجستان به شمار می‌آید.

۵- قلعه ناریکالا:

نام این قلعه به معنای قلعه کوچک است که به آن قلعه انتقام نیز می‌گویند. این قلعه بر بالای تپه‌های متاتسمیندا در شهر تفلیس و در قرن چهارم میلادی ساخته شده است. این قلعه دیواره‌های بسیار بلندی دارد و حمام گوگرد و باغ گیاه‌شناسی تفلیس در آن واقع شده است.

۶- کلیسای سوتیتسخولی:

اگر علاقه‌مند به بازدید از مکان‌های تاریخی هستید، حتما از این کلیسا بازدید کنید. این کلیسا که یادگاری از قرن یازدهم میلادی است، معماری بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد. این منطقه زیبا یکی از جذابیت‌ها برای افزایش علاقه‌مندان به تور گرجستان است.

۷- منطقه کاختی گرجستان:

شهرت این منطقه به دلیل داشتن باغ‌های انگور بسیار زیبا و متنوع و کارخانه‌های شراب‌سازی بزرگ است. گفته می‌شود این منطقه حدود 500 نوع انگور متفاوت دارد. قدمت ساخت شراب در آن به حدود 8000 هزار سال می‌رسد.

۸- آکواریوم باتومی گرجستان:

این آکواریوم از مناطق پربازدید گرجستان به شمار می‌رود. طراحی آن به گونه‌ای است که شما تصور می‌کنید روی یک صخره موج‌آورده قرار گرفته‌اید. این آکواریوم از بیرون به شکل 4 سنگ بزرگ دیده می‌شود.

۹- کارتلیس ددا:

این مجموعه شامل یک مجسمه بزرگ 20 متری است که به مجسمه مادر گرجستان شهرت دارد. این مجسمه بر بالای تپه سولولاکی قرار گرفته و از تمام شهر دیده می‌شود. این مجسمه زنی با شمشیری در یک دست (نشان از مبارزه با دشمنان گرجستان) و یک کاسه در دست دیگر (نشانه صلح با دوستان گرجستان) است.

با معرفی جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبای این کشور حتما مشتاق به سفر به این کشور شده‌اید. بنابراین باید اطلاعاتی راجع به قیمت تور گرجستان و روشی برای پیدا کردن تور ارزان گرجستان داشته باشید. با توجه به تنوع آژانس‌های مسافرتی، ابتدا قیمت تور گرجستان را در شرکت‌های مختلف بررسی کرده و بهترین قیمت در کنار بهترین امکانات را انتخاب کنید. برای این کار ما به شما سایت لست تورز و توریاب که ارائه‌کننده بهترین و ارزان‌ترین تور لحظه آخری هستند را معرفی می‌کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.