خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۸

مدیرعامل کرمان موتور:

هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است

هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است

مدیرعامل کرمان موتور گفت: مسوولان هیوندای موتورز کره جنوبی در گام نخست به دنبال رضایت حداکثری مشتریان ایرانی و سپس تحکیم نظم حضور محصولات (تولید و عرضه صحیح) خود در بازار ایران هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز از شرکت کرمان‌موتور، سامان فیروزی افزود: به دنبال موفقیت کرمان‌موتور در تولید و عرضه خودروهای هیوندای آی10 و آی20، اواخر پارسال قرارداد تولید هیوندای اکسنت با طرف خارجی به امضا رسید و اکنون مسوولان هیوندای به دنبال حضور تاثیرگذارتری در بازار ایران هستند.

به گفته وی، پیشتر هیوندای موتورز کره جنوبی از عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای خود در بازار ایران رضایت کاملی نداشته و همواره به دنبال یک رقابت قابل اطمینان در این عرصه برای جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی بوده است.

فیروزی اظهارکرد: به دنبال انعقاد قرارداد هیوندای موتورز با کرمان‌موتور و تولید محصولات این خودروساز کره‌ای و تحویل به موقع آن به مشتریان ایرانی، حال علاوه بر برنامه گسترده تولید محصولات هیوندای در ایران، به زودی شاهد واردات و عرضه برخی از مدل‌های هیوندای (سانتافه، توسان، سوناتا و النترا) در شبکه فروش و خدمات پس از فروش کرمان‌موتور خواهیم بود.

مدیرعامل کرمان‌موتور همچنین با اشاره به دیگر شرکای این خودروساز کرمانی، خاطرنشان کرد: همکاری با شرکت‌های لیفان و جی.ای.سی نیز با قدرت ادامه خواهد یافت، زیرا فراموش نمی‌کنیم در زمان تحریم‌های ناجوانمردانه غرب علیه ایران، این شرکت‌های چینی بودند که میدان همکاری و تولید مشترک را خالی نکردند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان جک اس3 از تولیدات مشترک کرمان‌موتور و جی.ای.سی موتورز چین را رونمایی و معرفی خواهیم کرد.

فیروزی ادامه داد: نیمه نخست امسال، خودرو فوق با دست کم 30 درصد داخلی‌سازی قطعات و مجموعه‌های مورد استفاده به تولید انبوه خواهد رسید و به دنبال آن امسال جک جی4 که یک سدان متوسط است معرفی و به بازار داخلی عرضه خواهد شد.

وی در پایان از ایجاد دو پایگاه اینترنتی برای کرمان‌موتور خبر داد که در آدرس http://kermanmotor.ir فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران و در آدرس http://kermanmotorco.com موضوع فروش و خدمات پس از فروش خودروهای 2 برند لیفان و جی.ای.سی قرار دارد؛ این کار با هدف جلب رضایت حداکثری طرف‌های تجاری و مشتریان کرمان‌موتور پیاده‌سازی و اجرا شده است.

اسفند ماه سال گذشته قرارداد تولید خودروی النترا بین شرکت‌های خودروسازی کرمان‌موتور و هیوندای با حضور استاندار کرمان امضا شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.