کد مطلب: ۵۸۹۶۷۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حقوق ۳٫۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی واریز شد

حقوق ۳٫۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی واریز شد

واریز حقوق بازنشستگان از روز ۲۰ مهر آغاز شده و تا پایان روز گذشته بیش از ۳٫۳ میلیون نفر حقوق خود را گرفته‌اند؛ همچنین طبق وعده سازمان تامین اجتماعی بیش از هشت هزار نفر وام هفت میلیون تومانی گرفته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روال ماهانه واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به این صورت است که از روز ۲۰ هر ماه آغاز می‌شود. بازنشستگان براساس یک جدولی از حروف الفبا از ۲۰ تا ۳۰ هز ماه خود را به ترتیب دریافت می‌کنند.

حقوق این ماه نیز از سه‌شنبه دو هفته قبل شروع شده و تا دیروز همه‌ی بازنشستگان حفوف مهر ماه خود را گرفته‌اند. تعداد کل بازنشستگان طبق آمارهای سازمان تامین اجتماعی حقوق ۳٫۳ میلیون نفر است.

همچنین آنطور که رئیس کانون بازنشستگان استان تهران گفته حدود ۲۰ هزار بازنشسته تهرانی وام ضروری هفت میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند. همچنین مدیران سازمان تامین اجتماعی قول داده‌اند که تا پایان مهر به بیش از هشت هزار نفر دیگر وام پرداخت شود.

بنابراین در بیش از یک هفته اخیر ۳٫۳ میلیون نفر حقوق مهر خود را گرفته‌اند و بیش از هشت هزار نفر نیز هفت میلیون تومان وام ضروری گرفته‌اند. این وام به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود. بازنشستگان اقساط آن را از حقوق خود پرداخت می‌کنند.

همچنین قرار است ثبت‌نام‌ها ادامه داشته باشد، طبق گفته دهقان‌کیا با واریز هشت هزار فقره وامی که قرار بوده در این ماه واریز شود، حدود ۲۲ هزار ظرفیت دیگر باقی می‌ماند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوب باید واریز بشه دیگه
    اینم گفتن داره !!!!

  • ناشناس

    اگر امکان دارد به فکر حد اقل بگیر ها باشید که دیگه بریدیم اجناس ساعتی گران میشود ممنون

  • بهزاد دهنایی

    سلام و عرض ادب
    باتوجه به افزایش سرسام آور قیمت ها و تعیین حداقل سطح معیشت 9میلیون انتظاراینست که حقوق ها به همین میزان افزایش یابد وگرنه که این جمعیت بازنشسته مستأصل هیچگاه شمارا نخواهد بخشید و فقرفسادفحشادزدی وناهنجاری های اجتماعی بیشتر در جامعه رواج پیدا میکند

  • غریبه

    سه میلیون شیصد با این تورم و گرونی به کجا بازنشته میرسه

  • ناشناس

    چنان نوشته حقوق واریز شد انگار باید بیایم دست مریزاد بگیم .سه ششصد ریختن واسه ی خانوار ۵نفره تا کی می‌خوام حق ملت و بخورن خدا لعنتشون کنه

  • ناشناس

    سلام چرا وام من واریز نشده تا حالا؟مگ دهقان کیا نگفته تا آخر مهرماه واریز میشه

  • ناشناس

    یکی میگفت از درد بینوایی …طرف گفتا فلانی زردک میخواهی…حقوق ۳الی۴ میلیونی دیگر اعلام کردن ندارد خاهشا از اونی که ۲۰ مهر حقوق دریافت کرده بپرسید از حقوقش تا همین الان که سوم آبان است چقدر باقی مانده مطمئنا به آخر مهر نرسیده تمام شده وتا حقوق دیگر باید کاسه گدایی دست بگیره وامورات زندگی را بگذراند اینم حاصل ۳۰ سال زحمت کشیدن است ….از وام هم چیزی نمیگویم فقط عاقلان دانند وام های چند ده میلیونی برای دیگران وام ۷ میلیونی برای ما البته حقم دارن وام چند ده میلیونی حقوق بالا میخواهد که طرف بتواند قسط آن را بدهد وقتی ما به نان شبمون محتاجیم این وام از سرمون هم زیادیه دستشون درد نکنه

  • ناشناس

    چه خبر مهمی حقوق باز نشسته ها رو دادن خوبه که دادن واه واه واه

  • ناشناس

    سلام چرا وام من نمیریزن اس مس هم دوبار اومده که ثبت شده ولی خبری نیست ۴۰روزه ثبت نام کردم اگه نمیریزن یه خاکی تو سرمون بکنیم