کد مطلب: ۶۴۷۹۷۶

واریز مستمری کمیته امداد و بهزیستی تمام شد؟

واریز مستمری کمیته امداد و بهزیستی تمام شد؟

اطلاعات جسته و گریخته‌ای که تا به این لحظه از دو نهاد حمایتی یاد شده بدست آمده است نشان می‌دهد که مستمری‌های فروردین ماه ۱۴۰۱ مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در همان موعد پایانی ماه به صورت کامل واریز شده است.

پیگیری های تجارت‌نیوز از کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور نشان می‌دهد که این دو نهاد حمایتی طبق لیست، مستمری‌های فروردین ماه مددجویان خود را واریز کردند.

در روزهای گذشته خبر واریز مستمری فروردین ماه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی نقدهایی را به دنبال داشت. برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز در بخش نظرات اخبار این واریز از واریز نشدن مستمری و ناچیز بودن مبلغ آن گله کردند.

همزمانی این ماجرا با تعطیلات اخیر باعث شد تا پیگیری‌ها در خصوص کم و کیف واریز مستمری های فروردین ماه سال ۱۴۰۱ مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی با وقفه همراه شود.

پیگیری‌ها از دو نهاد حمایتی نشان می‌دهد که مستمری‌های فروردین ماه ۱۴۰۱ مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در همان موعد پایانی ماه به صورت کامل واریز شده است.

مطابق اعلام قبلی میزان افزایش مستمری مددجویان دو نهاد یادشده برابر است. مبالغ مربوط به صورت همزمان و متحد به حساب مددجویان واریز شده است.

ملاک این واریزها آخرین لیست مددجویان مستمری‌بگیر است. خانوارهایی که ماه گذشته مستمری دریافت کردند و هنوز در زمره مددجویان قرار دارند. مستمری فروردین ماه را گرفته‌اند.

علاوه براین خانوارهای جدیدی که از ابتدای سال ۱۴۰۱ به بعد در زمره مددجویان مستمری بگیر کمیته امداد و بهزیستی هستند. این گروه نیز مستمری فروردین ماه را گرفته‌اند.

در خصوص سایر خانوارهایی که پرونده مددجویی آنها در حال تکمیل و بررسی است. پرداخت مستمری از بعد محرز شدن پرونده مددجویی واریز خواهد شد.

پیش از این در همین رابطه مسئولان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی از برنامه های نهادهای متبوع خود برای افزایش شمار بیشتری از مددجویان خبرداده بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توروخدا حوقوق زیادکنید

  • ناشناس

    خواهش میکنم جواب بدین من ماه قبلی درخرداد مستمری را پرداخت کردم چرا امروز پرداخت نشد

  • خودم

    سلام تجارت جان.حقوق کمیته امداد خرداد ماه خبری نشد؟؟لطفا یه تماس بگیرین پیگیری کنین.ما که دستمون ب جایی بند نیست.ممنونم.🙏🌷

  • ناشناس

    سلام حقوق خرداد ماه برام واریز نشده تو سایت سها هم ثبت نام کردم علت واریز نشدن چیه ؟

  • ناشناس

    سلام چرا مستمری کمیته پرداخت نشده درصورتی که مشکلی نبوده میگین خطا سیستم بوده خب حداقل الان واریزکنیدماهم مشکل داریم

  • ناشناس

    سلام الان ۱۵تیرهست مستمری کمیته مردادماه ما به دلیل خطای سیستم واریز نشده حداقل الان بریزی من با این پول اجاره میدادم

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید چرا مستمری تیرماه مارا واریز نکردن خواهشن لازم دارم به این پول

  • ناشناس

    چرا حقوق کمیته امداد تیر ماه برای من واریز نشد من که به علت بیماری ۱۲ ساله حوق میگرفتم ماه گزشته واریز نشد من با دو بچه تا این موقع حقوق میگرفتم الاف کردن من بابچهام کمیته امداد میرم جوابی نمیدن

  • ناشناس

    حقوق تیرماه من از کمیته امداد واریز نشد من که به علت بیماری تحت حمایت گرفته شدم

  • ناشناس

    واریزی ب سرتون بخوره.آخه تواین گرونی اینا پوله

    • جواد

      سلام خسته نباشید برای من نریختند