کد مطلب: ۵۵۷۱۰۱

پرداخت وام ۱۰ و ۲۰ میلیونی تعمیرات به تاکسیرانان آغاز شد

پرداخت وام ۱۰ و ۲۰ میلیونی تعمیرات به تاکسیرانان آغاز شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز وام ۱۰ و ۲۰ میلیونی به تاکسیرانان گفت: تاکسیرانان برای دریافت وام به پروتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی https://b2n.ir/x93271 مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از دریافت نامه می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد روشنی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی هماهنگی‌های لازم با بانک مهر و مساعدت‌های معاون حمل و نقل ترافیک از امروز وام ۱۰ میلیونی به تاکسی‌های پژو، اریو و تویوتا و وام ۲۰ میلیونی به ون‌ها با سود ۴ درصد به منظور تعمیرات داده می‌شود.

وی در خصوص اینکه رانندگان چطور می‌توانند این وام را دریافت کنند، گفت: تاکسیرانان به پروتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی https://b2n.ir/x93271 مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از دریافت نامه می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.

روشنی تاکید کرد: رفاه حال تاکسیرانان در اولویت بوده و برای این منظور اقداماتی صورت گرفته است به طور مثال بیمه تاکسیرانان بعد از ۵ سال توقف دوباره از سر گرفته شد و در این زمینه سازمان تأمین اجتماعی همکاری لازم را داشت.

وی به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: همچنان پیگیر این هستیم که تاکسیرانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند و نامه نگاری‌های هم در این باره انجام شده است.

منبع: مهر

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرهاد محمدنیا

    سلام ،ضمن تشکر بابت وام تعمیرات،بنده ثبت نام کردم اما معرفی نامه را باید از کجا دریافت کنیم.ممنون شما هستم اگر راهنمایی بفرمایید.

  • فرهاد محمدنیا

    به نام خدا
    پرداخت وام تعمیرات به رانندگان تاکسی کار شایسته ای است لذا دوستان زحمتکش در مدیریت تاکسیرانی بدین وسیله کمک خوبی به رانندگان زحمتکش تاکسی کردند واکنون با خیال راحت می توانند عیب ونقص تاکس خود را از لحاظ ظاهری و فنّی بر طرف کنند.

  • ناشناس

    سلام ببخشید میخواستم ببینم برای وام ده میلیونی تاکسی اگر بدهکار بانک باشیم ربطی به این وام نداره بخدا ماشینمون خیییلی داغونه توروخداپس کی شروع میشه دادن این وام ما ثبت نام هم کردیم ولی هنوز نامه ای دریافت نکردیم