کد مطلب: ۴۰۹۹۷۸

جزئیات جدید از مسکن ملی

وام ۶ درصدی در مسکن ملی! / بانک مسکن چه کسانی را در اولویت قرار داد؟

وام 6 درصدی در مسکن ملی! / بانک مسکن چه کسانی را در اولویت قرار داد؟

ثبت نام در طرح ملی مسکن که بیشتر به طرح جایگزین مسکن مهر معروف است، از صبح امروز برای چهار استان سیستان و بلوچستان،‌ قم،‌ خراسان شمالی و خراسان جنوبی آغاز شده است. اولویت دریافت تسهیلات با چه کسانی است؟

ثبت نام در طرح مسکن ملی که بیشتر به طرح جایگزین مسکن مهر معروف است، از صبح امروز برای چهار استان سیستان و بلوچستان،‌ قم،‌ خراسان شمالی و خراسان جنوبی آغاز شده و از هفته آینده نیز ثبت‌نام متقاضیان در استان‌های کردستان و لرستان و در مرحله بعدی استان‌های یزد،‌ همدان و چهارمحال وبختیاری نیز شروع می‌شود و در نهایت این طرح به‌ صورت سراسری در کل کشور اجرایی خواهد شد.

اما پس از ثبت نام اولیه، اولویت دریافت تسهیلات با چه کسانی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از هفته نامه بانک مسکن، ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیر عامل بانک مسکن با تشریح جزئیات اقدامات بانک مسکن در طرح اقدام ملی عنوان کرده که ارایه تسهیلات برای طرح اقدام مسکن ملی ، اولویت بانک مسکن با افرادی است که در صندوق پس‌انداز مسکن یکم این بانک ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت دریافت تسهیلات آنها فرا رسیده است.

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در صندوق پس‌انداز مسکن یکم در شهر تهران 13.5 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 10 میلیون تومان و در سایر شهرها 6.7 میلیون تومان برای استفاده از سقف‌های تسهیلاتی 40، 60 و 80 میلیون تومان طی مدت سه سال است.

همچنین مدیر عامل این بانک گفت: کسانی که متقاضی دریافت تسهیلات از بانک مسکن و مشارکت در طرح اقدام ملی هستند در صورتی که در گذشته در بانک حساب افتتاح نکرده باشند باید رقمی معادل 18 درصد سود پرداخت کنند اما متقاضیان واجد شرایط حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم چنانچه در بافت فرسوده بخواهند از تسهیلات بانک استفاده کرده و در طرح اقدام ملی مسکن صاحب‌خانه شوند، می‌توانند با نرخ سود شش درصد و در سایر بافت‌ها با نرخ سود هشت درصد، اصل و سود تسهیلات را در مدت حداکثر ۱۲ سال پرداخت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ملت ستم دیده بااین وعده وعیدهای پوچ به پای صندوق رای نخواهندآمددیگرفریبکاری وریابس است.

  • ناشناس

    ظرفیت قم رابیشترکنید جمعیتش خیلی زیاده چون مهاجر خیلی داره

    • ناشناس

      توکلن ازماحراپرتی داداش

  • ناشناس

    سلام وام ۱۸ درصد رو که همه بانکها بدون سپرده میدن،،باهش میتونی الان خونه بخری.۵سال دیگم که وامتون تموم شه خونت چندبرابر شده،

  • Mori

    خیال همه راحت باشه که این خونه ها واسه ماها که مستاجریم ودرامد پایین داریم نیست
    دارن یه راه درست میکنن از کسایی که پول دارن ثبت نام کنن واسه بخوربخور خودشون
    اگه نه وقتی من نصف درآمدم اجاره میدم واقعا با بقیه اش چکار کنم
    یعنی خودشون نمیدونن که ملت چقد فقیر شدن
    اینام واسه یهعده مثل خودشونه که سرمایه گذاری کنن
    پول کم آوردن

  • سیدسعید

    یک کلام بگم طرح مسخره هس .بگن یه بار برای سرمایه داران و پولدارا و…میخان خونه تفریحی بسازنند وتموم .اخه من ازکجا ۵۰میلیون بیارم وهرماه یک ونیم میلیون بدم …

  • سیدسعید

    یک کلام بگم طرح مسخره هس .بگن یه بار برای سرمایه داران و پولدارا و…میخان خونه تفریحی بسازنند وتموم .اخه من ازکجا ۵۰میلیون بیارم وهرماه یک ونیم میلیون بدم .من که راننده شخصی هستم بایه پراید درتبریز چه درامدی دارم .خخخخخخخ???????????????????????✔..

  • علی

    سلام.آقای رئیس جمهور من یک کارگرهستم.نمیتونم باشرایط این طرح صاحب خانه بشم.لطفا شرایط طرح رواصلاح کنید.این طرح خیلی تابلوِ برای قشرپایین نیست.

  • ناشناس

    رضا.من الان یه مستاجرم واقعا این پول پیش راازکجابایدبیاریم بایه حقوق کارگری که نصفش اجاره میدم

  • ناشناس

    این طرح هم مثل مسکن مهراست پول مردم رامی گیرندودولت کلی سودمیکندودست آخرمسکن بنجلی راپس ازچندین سال به مردم بیچاره می اندازند

  • بهرام احمدی از البرز

    منم ی فرد واجد شرایط هستم که در حقم اچحاف شده