کد مطلب: ۴۲۲۳۹۸

وام ۵ میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها

وام ۵ میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها

مدیر طرح سی.ان.جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مذاکراتی برای اعطای وام پنج میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای شخصی با یکی از بانک‌های خصوصی کشور انجام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از افزایش قیمت بنزین در بامداد 24 آبان ماه امسال قیمت انواع خودروهای دوگانه‌سوز نوسان قیمت قابل توجهی داشت.

با این حال هرچند به نظر می‌رسد تقاضا برای خرید خودروهای دوگانه‌سوز افزایش یافته اما به گفته برخی فعالان بازار خودرو، خودروسازان نتوانسته‌اند به این تقاضاها پاسخ دهند. در همین حال یکی از راه‌هایی که به نظر می‌رسد برای پاسخ به این نیاز پیشنهاد شده، اعطای وام برای دوگانه کردن خودروهاست.

امروز مدیر طرح سی.ان.جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مذاکراتی برای اعطای وام پنج میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای شخصی با یکی از بانک‌های خصوصی کشور انجام شده است.

حسن قلی‌پور در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در صورت به نتیجه رسیدن این مذاکرات و اجرایی شدن آن، این تسهیلات بلاعوض نخواهد بود اما بخش زیادی از هزینه‌های دوگانه‌سوز کردن خودرو را پوشش می‌دهد.

وی همچنین به مصوبه تبدیل یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودروی عمومی با وام بلاعوض اشاره کرد و افزود: بعد از امضای تفاهم‌نامه با بانک ملت برای تامین اعتبار، روند کار به خوبی پیش می‌رود.

مدیر طرح سی.ان.جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد:‌ بازپرداخت اصل و سود این وام از محل صرفه‌جویی بنزین خودروهای عمومی دوگانه‌سوز شده شامل وانت بارها،‌ تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی انجام خواهد شد.

قلی‌پور همچنین با اشاره به پروژه هوشمندسازی جایگاه‌های سی.ان.جی، ‌ادامه داد: مصوبه این پروژه اواخر سال گذشته صادر شد اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت هنوز کار به طور کامل انجام نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.