خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۰۴۶۱

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک شهر چیست؟

شرایط دریافت وام 50 میلیونی بانک شهر چیست؟

بانک شهر در روزهای اخیر وام 50 میلیون تومانی قرض‌الحسنه دریافت می‌کند. اما شرایط دریافت وام 50 میلیونی بانک شهر چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده است مشتری برای دریافت این وام باید یک حساب قرض‌الحسنه کوتاه‌مدت با حداقل مبلغ دو میلیون تومان در این بانک افتتاح کند.

مشتری موظف است که ظرف چهار ماه مبلغی را به‌عنوان سپرده نزد بانک بگذارد و در این مدت هیچ سودی به این مبلغ تعلق نمی‌گیرد. اما در نهایت هنگام پرداخت وام، میانگین سپرده مشتری محاسبه شده و بر اساس آن مبلغ وام پرداختی مشخص می‌شود. وامی که سقف آن 50 میلیون تومان است.

این بانک البته اعلام نکرده که برای دریافت وام 50 میلیون تومانی چه مبلغ سپرده باید نزد بانک سپرد اما تنها نکته‌ای که به آن اشاره شده، این است که این سپرده باید چهار ماه نزد بانک ماند.

شرایط دریافت وام 50 میلیونی بانک شهر

وام 50 میلیونی بانک شهر در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود اما سود این وام، بسته به مدت سپرده‌گذاری، ایجاد میانگین حساب و مدت زمان بازپرداخت اقساط، بین 10 تا 14 درصد متغیر است.

همچنین گفته می‌شود که حداکثر زمان بازپرداخت وام 50 میلیونی بانک شهر 24 ماه است و مشتری باید ظرف دو سال این وام را تسویه کند.

اقساط وام بانک شهر هم دو میلیون و 300 هزار تومان است و وام‌گیرنده در مجموع مبلغ 55 میلیون و 300 هزار تومان به بانک شهر پرداخت می‌کند. همچنین بازپرداخت این وام با ارائه ضامن رسمی توسط وام گیرنده تضمین می‌شود.

نکته دیگری که درباره وام بانک شهر مطرح می‌شود این است که پرداخت این وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن است و نیازی به ضامن ندارد. این در حالی است که چنین ادعایی درست نیست و پرداخت این وام با ارائه ضامن رسمی انجام می‌شود.

مساله پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی، یا همان وام‌های خرد موضوعی است که سال گذشته مطرح شد و ابراهیم رئیسی به بانک‌ها دستور داد که بدون ضامن به متقاضیان وام بانکی بدهند. قرار بود مبلغ این وام‌ها حدود 50 تا 100 میلیون تومان باشد و برای کارمندان دولت نیازی به ضامن نداشته باشد. متقاضیان دریافت وام هم که کارمند دولت نبودند قرار بود از طریق اعتبارسنجی بانک، این وام‌ها را دریافت کنند.

اگرچه پرداخت وام بدون ضامن در سال گذشته سر و صدای بسیاری ایجاد کرد اما نهایتا هیچ کدام از بانک‌ها حاضر به پرداخت وام بدون ضامن نشدند و رویه قبلی ادامه داشت. اینکه هر کدام از متقاضیان دریافت وام باید برای دریافت وام خود ضامن رسمی و معتبر ارائه کنند.

اکنون هم اگرچه بانک شهر وام 50 میلیونی پرداخت می‌کند اما این وام بدون ضمن نیست و دریافت آن حتما به ضامن نیاز دارد و سود آن هم بین 10 تا 14 درصد است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نشد یه بارم که شده بانک های ما کاری بکنن کع دردی از مردم دوا بشه

  • ناشناس

    خجالت بکشید اول میگید بدون ضامنوبعد میزنین زیرش

  • ناشناس

    سلام این وام واقعا حقیقت دارد؟ما چه جوری اقدام کنیم؟