خبر فوری:

کد مطلب: ۴۸۲۶۸۰

واکسن کرونا ترامپ واقعیت دارد؟ / وعده توزیع رایگان واکسن کرونا

واکسن کرونا ترامپ واقعیت دارد؟ / وعده توزیع رایگان واکسن کرونا

رئیس جمهور آمریکا در بازی جدید انتخاباتی خود از ارائه واکسن کرونا به صورت رایگان و پیش از انتخابات آمریکا خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از بازگشت به دفتر کارخود در کاخ سفید با انتشار ویدئویی در صفحه توییترش ابتلا به ویروس کرونا را لطف خدا دانست و از دارو‌هایی که به درمان وی کمک کردند، تمجید کرد.

وی در این پیام با تاکید بر این که حالم فوق‌العاده خوب است، گفت: فکر می‌کنم این لطف پنهان خدا بود که این بیماری را گرفتم تا بتوانم به تاثیر فوق العاده داروی آن پی ببرم.

ترامپ همچنین با اعلام اینکه واکسن کرونا تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به بازار می‌آید، خاطرنشان کرد: قصد دارم تا چیزی که من به دست آوردم را به شما هم بدهم و این دارو را برای شما کاملا رایگان می‌کنم.

وی همچنین از تصمیم خود برای خارج کردن نیروهای باقی‌مانده آمریکایی در افغانستان تا پیش از کریسمس خبر داد.

دونالد ترامپ که چندی پیش به ویروس مرگبار کرونا مبتلا شده بود و چند روزی را در بیمارستان سپری کرد، زودتر از آنچه که دیگران فکر کنند و یا برای مردم عادی رخ دهد، از این بیماری جان سالم به‌در برد و در کمال ناباوری به کاخ سفید بازگشت.

این ادعاها در حالی است که تا کنون هیچ درمان قطعی برای کووید ۱۹ پیدا نشده است.

همچنین نیویورک تایمز گزارش داده این داروی ادعا شده به شرکتی مرتبط می‌شود که به تازگی تلاش کرده برای داروی پیشنهادی خود از سازمان غذا و دارو در آمریکا تایید اضطراری بگیرد.

بعد از این ویدیوی ترامپ، سهام این شرکت حدود ۴ درصد رشد داشته اما به گزارش نیویورک تایمز مالک این شرکت عضو باشگاه گلف رئیس‌جمهور است و براساس گزارشی در سال ۲۰۱۷ ترامپ سهامدار بخشی از سهام این شرکت بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مرتضی مناف زاده

    قبلا گفتم کرونای ترامپ یک تاکتیک انتخاباتی هس . که بعد چن روز میگه فلان واکسن خوبم کرد ما اونو توزیع میکنیم . یا مردم آمریکا خنگن گول حرفای تو رو میخورن یا صداشونو با پول بستی با پول رای جمع میکنی

    • ناشناس

      واکسن برای کسی هست که هنوز مبتلا نشده
      برای این تزریق میشه که ایمنی ایجاد کنه که فرد در آینده مبتلا نشه. واکسن داروی درمان بیماری نیست.
      اگه اینو فهمیدند!!

  • ناشناس

    همش دروغ است بس

  • ناشناس

    کاملا درست است واکسن توسط خود برادران امریکایی ساخته میشه خداروشکر ماهم تحریم هستیم به ماهم نمی ده همون که ملت امریکا واکسینه بشن کرونا نگیرن خداروشکر ایران هم بگه مرگ بر امریکا ببینم خودش میتونه واکسن درست کنه دست مردمش بده
    کرونا ریشه کن شه یانه من که میگم همش حرفه هر موقع تونست واکسن آنفولانزا درست کنه بعد واکسن کرونا روهم میتونه بیاره.