کد مطلب: ۳۰۷۵۵۴

واکنش ایرانیان به سقوط دلار

واکنش ایرانیان به سقوط دلار

همزمان با سقوط قیمت دلار، یورو و سکه طلا در بازار، جستجو برای «افت قیمت دلار» بین کاربران اینترنتی نسبت به هفته قبل ۱۹ برابر شد.

در حالی که طی دو روز گذشته سقوط قیمت دلار در بازار آغاز شده، بررسی مهم‌ترین جستجوهای کاربران اینترنتی نشان می‌دهد که «افت قیمت دلار» در هفته اخیر نسبت به هفته قبل از آن ۱۹ برابر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بعد از این موضوع جستجوی «دلیل کاهش قیمت دلار» در مدت زمان مشابه ۷.۵ برابر بیشتر شده است. همچنین کاربران اینترنتی «علت کاهش قیمت دلار» را نسبت به هفته قبل ۷.۵ برابر بیشتر جستجو کرده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که عبارت «قیمت دلار کاهش یافت» ۵۰۰ درصد بیشتر از هفته قبل جستجو شده است. همچنین واژه «سقوط قیمت دلار» نیز در مدت مشابه به همین اندازه جستجو شده است.

55835

وضعیت جستجوی افت قیمت دلار در استان‌ها

بیشترین استان‌ها که قیمت دلار در آنها توسط کاربران اینترنتی جستجو می‌شود، به ترتیب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، فارس، کردستان هستند.

نکته جالب اینکه استان تهران نه تنها در بین ۵ استان اول قرار ندارد بلکه رده نوزدهم است و رتبه آخرین استانی که کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند نیز متعلق به استان خراسان جنوبی است.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.