کد مطلب: ۵۲۱۱۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

واکنش‌ها به توزیع نان رایگان در مناطق مرکزی تهران

واکنش‌ها به توزیع نان رایگان در مناطق مرکزی تهران

در برخی از مناطق مرکزی تهران از جمله میدان ولیعصر و انقلاب، نان رایگان توزیع می‌شود و برخی نانوایی‌ها هم دیوار مهربانی نان دارند. در ادامه واکنش برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز را نسبت به این موضوع می‌خوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران تورم ماهانه در بهمن سال جاری برای گروه‌های عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» ۵.٢ درصد و برای «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» ١.١ درصد بوده است.

از سوی دیگر مشاهدات میدانی تجارت‌نیوز نشان داد در برخی از مناطق مرکزی تهران از جمله میدان ولیعصر و انقلاب نان رایگان توزیع می‌شود و برخی نانوایی‌ها هم دیوار مهربانی نان دارند.

مجید ابهری، آسیب شناس اجتماعی هم در این مورد گفت: «این موضوع نشان از فقر گسترده در جامعه می‌دهد.»

با انتشار این گزارش بسیاری از مخاطبان تجارت‌نیوز به آن واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از نظرات آنها را می‌خوانید:

«موضوع نان و مسکن نیست، موضوع عدالت و عدالت‌خواهی است.»

«عجب! کار دیوار مهربانی به نیازهای اولیه هم رسید؟!»

«این همه اداره و ارگان که برای حمایت و کمک از محرومین (بهزیستی اوقاف کمیته امداد هلال احمر و…) بعد خروجی این سازمان‌ها هیچی.»

«تو همه کشورهای جهان سوم که تغییرات سیاسی به نام کمک به مستضعفین انجام شده مردم فقیر بیشتر از همه آسیب دیدند و می‌بینند.»

«بحث تحریم جای خود، به قول نویسنده روی نفت و گاز خوابیدیم. چقدر معادن داریم، چه وسعتی داره کشور برای تولید کشاورزی. دو تا دریا در شمال و جنوب کشور داریم و چقدر کارخانه داریم. با ۸۵ میلیون جمعیت این نباید اوضاعمون باشه.»

«قلب آدم درد می‌گیرد. بنازم به مدیران اقتصادی! مردم را به چه روزی انداختند.»

«دیوار حاشا که بلند نیست!»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام.مردم آمار واطلاعات دقیق ندارند.نمیتونم بگوییم که چه خبر است.باتشکر

  • ناشناس

    این که نان رایگان مرم خیرات می کنند اشکالی ندارد بلکه بسیار هم خوب است

    • ناشناس

      چی خوب است فقر خدا یا ما تا این حد ادم بی فکر داریم باید خون گریه کرد نه بحال خودمان بحال روزگارمان از این بدتر هم هست جناب

  • ناشناس

    چقدر بدبختیم

  • ناشناس

    چرا باید نیاز به نان مجانی باشد

  • در آرزوی ماشین تا آخر عمر?

    کشوری که نفت و گازش سرآمد دنیاس حتی رو دست عربا، کشاورزی توش طوری هست که هر محصولی میشه توش پرورش داد( به اصطلاح چهار فصله)، رود و جنگل و کوه و دریا و خاویار داره. سرشار از معادن متنوع هست. بهترین موقعیت لُجستیکی تو کل دنیا رو داره(مرکز تمام خشکی های دنیاس). پیشینه و تاریخش بی همتاست. از لحاظ گردشگری میتونه یکی از کشورای سطح یک جهان باشه. از لحاظ انرژی های پاک مثله انرژی باد و خورشید بهترین کانون ها رو واسه استفاده داره. نیروی انسانی جوان و آماده برای کاری که داره، میتونه کشور رو از خیلی کشورهای پیشرفته ولی دارای کهولت سنی، جلو بندازه.
    ولی از قدیم گفتن کو گوش شنوا، کو نحوه صحیح مدیریت و کو مدیر لایق. تو این کشور به هر چیزی ممکنه اهمیت بدن، الا رفاه و راحتی مردمان عزیز ایرانی و آماده سازی امکانات واسشون.

  • ناشناس

    اگر عدالت برقرار باشه و ملت تامین بشن از نظر حقوقی اقتصادی احتیاج به دلسوزی نیست کشور ثروتمند باید تو دنیا زیر سوال بر ه واقعا که چقدر مسئولین با کفایتی داریم

  • حمید

    سلام ایکاش در روستای ماهم نون رایگا ن بود