کد مطلب: ۲۳۴۱۲۷

وزیر نیرو فردا راهی استان خوزستان می‌شود

وزیر نیرو فردا راهی استان خوزستان می‌شود

وزیر نیرو به منظور افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق عصر فردا سفری دو روزه به استان خوزستان خواهد شد.

رضا اردکانیان عصر چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه پس از ورود به شهر آبادان راهی منطقه بهمنشیر خواهد شد تا در مراسم بهره‌برداری از سد سلولی و قفل کشتیرانی بالادست بهمنشیر حضور پیدا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر نیرو پیش از شامگاه چهارشنبه نیز با حضور در شهرستان کارون ضمن بهره‎‌برداری از پروژه آبرسانی روستایی چمیان شهرستان کارون و حاشیه دز اهواز، عملیات اجرایی خط و پست GIS ۴۰۰/۲۳۰ کیلوولت فولاد خوزستان را آغاز خواهد کرد.

دیدار با آیت‌الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و بهره‌برداری از ساختمان مرکز مانیتورینگ داده‌های آب و هواشناسی مرکز داده (دیتاسنتر) سازمان آب و خوزستان هم برنامه پایانی نخستین روز سفر اردکانیان به این استان خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته وزیر نیرو در نخستین ساعات صبح روز پنجشنبه با حرکت به سمت بهبهان در مراسم بهره‌برداری و آبگیری سد تنظیمی آریوبرزن و واحد دوم نیروگاه مارون حضور پیدا خواهد کرد.

همچنین آغاز عملیات اجرایی سامانه مشترک انتقال آب شرب و کشاورزی برای شهرستان‌های ایذه و باغملک و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی شبکه فاضلاب، نصب انشعابات فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع شهر ایذه بخشی دیگر از برنامه اردکانیان در سفر به استان خوزستان خواهد بود.

وزیر نیرو پیش از ظهر پنجشنبه، ۳۰ فروردین‌ماه راهی دزفول می‌شود تا ضمن آغاز عملیات اجرایی پست ۴۰۰/۱۳۲ کیلوولت جندی شاپور، طرح آبرسانی به شهرستان دزفول، ساختمان امور آب دزفول و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی شبکه فاضلاب و نصب انشعابات و اصلاح شبکه توزیع آب این شهر را به بهره‌برداری برساند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شروع عملیات اجرایی شبکه فاضلاب و نصب انشعابات فاضلاب شهر اندیمشک و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی چاه‌های کم‌کلک و تکمیل تلمبه‌خانه طرح جامع اندیمشک عصر پنجشنبه با حضور وزیر نیرو اجرایی خواهد شد.

گفتنی است اردکانیان پیش از عزیمت به تهران ضمن بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر و ساختمان بهره‌برداری طرح کارون، نشستی با استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق خوزستان خواهد داشت.

منبع: وزارت نیرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.