کد مطلب: ۴۳۱۴۸۸

اولین جزئیات از وضعیت بورس چهارشنبه / بازگشت شاخص به مدار صعود

اولین جزئیات از وضعیت بورس چهارشنبه / بازگشت شاخص به مدار صعود

در معاملات ابتدایی آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل با رشدی 5هزار واحدی مجددا در مسیر صعود قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در نخستین دقایق معاملات بورس در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل با رشدی 5هزار واحدی مجددا به کانال 477هزار واحدی بازگشت. این در حالی است که روز گذشته شاخص کل پس از اصلاحی 8هزار واحدی در نیمه نخست بازار مجددا بر مدار صعود بازگشته بود.

3 20

بر اساس معاملات اول وقت امروز، سه نماد شتران، وغدیر و حکشتی به ترتیب با 368، 364 و 250 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس تهران داشتند. همچنین نمادهای وآیند، ومهان و تپکو نیز سنگین‌ترین صف‌های خرید را به خود اختصاص داده‌اند. در طرف عرضه نیز، نمادهای ولتجار، کقزوی و وبصادر با صف‌های فروش میلیونی همراه هستند.

رشد 5هزار واحدی شاخص در حالی صورت گرفته که اکثر نمادهای بانکی در محدوده مثبت معامله می‌شوند به جز دو غول بانکی وتجارت و وبصادر که در محدوده منفی معامله شده و هر کدام به ترتیب با 120 و 60 میلیون حجم، بیشترین معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

در 35دقیقه ابتدایی معاملات امروز بیش از 531 میلیون برگه سهم با ارزشی نزدیک به 5هزار میلیارد ریال معامله شده است.

4 11

همچنین از ساعت 10 صبح امروز عرضه اولیه نماد « قرن » امروز آغاز خواهد شد و حداکثر نقدینگی موردنیاز برای خرید آن 170هزار تومان خواهد بود. هر چند با توجه به متقاضیان عرضه اولیه‌های گذشته برآورد می‌شود برای خرید حداکثر سهام، تنها 120هزار تومان نقدینگی کافی باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.